مایک ریگان ،‌ پسر رونالد ریگان رییس جمهور سابق آمریکا در تازه ترین مصاحبه تلویزیونی خود اظهار داشت :‌پوتین یکی از تاثیرگذارترین رهبران دولتی در جهان است .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صدای روسیه ؛ مایک ریگان ، پسر چهلمین رییس جمهوری آمریکا اظهار کرده است :‌ جهان مدرن رهبران تاثیرگذار اندکی به خود دیده است و بطور حتم "‌ولادیمیر پوتین "‌ رییس جمهوری روسیه یکی از این رهبران به شمار می آید . 

ریگان در ادامه تازه ترین مصاحبه تلویزیونی خود در مقام یک کارشناس سیاسی با برنامه "‌امریکن فروم "‌ در " نیوزمکس تی وی "‌ افزود :‌ امروز ایالات متحده سیاست خارجی روشن و پایداری ندارد . همین بی سیاستی ایالات متحده دلیل محکمی برای اثبات وضعیت بحرانی کنونی در عراق است . این بحران تنها چند ماه پس از خروج ارتش آمریکا از عراق ایجاد شده است . 

وی افزود :‌ زمان آن فرارسیده که هر کسی مسئولیت اقدامات خود را بر عهده بگیرد .در روزگاری که زندگی می کنیم خلائی حقیقی از وجود رهبرانی قدرتمند و تاثیرگذار به وضوح مشاهده می شود . رهبرانی که بایستند و به دنیا بگویند : چه می کنید ؟‌به کجا می روید ؟ همین الان بایستید ؟‌

اگر امروز بخواهیم برای جهان رهبری تعیین کنیم ،‌ آن رهبر بطور حتم "‌پوتین "‌خواهد بود . او حقیقتا یک استاد در تمامی امور است و خودش موفق شده اذهان عمومی را به این موضوع معتقد نماید . 

مایک ریگان ادامه داد :‌هیچکس امروز در کاخ سفید حاضر نیست مسئولیت کارهایی را که  انجام داده بپذیرد . 


انتهای پیام /
برچسب ها: رهبر ، ریگان ، دولت ، مردم ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار