داوود صفایی کارشناس رسانه در گفتگو با
خبرنگار رادیو تلوزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون تداخل جامجهانی با ماه مبارک رمضان گفت: تلوزیون رسانه ملی است و برنامههای آن باید طوری باشد که سلیقهی تمام گروههای سنی، جنسیتها و اقشار مختلف جامعه را پوشش دهد
وی در ادامه افزود: هر سال برای ماه مبارک رمضان برنامهها، فیلمها و سریالهای ویژهای تدارک دیده میشود که مخاطبانش برای دیدن آنها روز شماری میکنند از طرفی جامجهانی فوتبال یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی جهان است و عدهی زیادی مشتاق تماشای این رقابتها هستند. توجه به هر دو مقولهی جامجهانی فوتبال و ویژه برنامههای ماه مبارک رمضان ضروری است و پاسخ نامناسب به نیاز بیننده در هر دو حوزه ریزش مخاطب را به دنبال دارد.
کارشناس رسانه در پایان خاطر نشان کرد: گاهی دو یا چند رویداد مهم با هم همراه میشوند و اگر در این شرایط برنامههای تلوزیون تا حدودی همسو شوند نتایج مطلوبی به دست میآید.
انتهاي پيام/ اس