آیا سعودالفیصل، آنگاه که تروریسم دامنگیر آل سعود شود، باز هم آنها را "انقلابی" می‌نامد؟!

آن گاه که داعش با همین نام و یا نامهای دیگر در موطن اصلی خود ظهور کنند، قطعا سعود الفیصل که اکنون از آنها در سوریه و عراق با عنوان انقلابیون(!) تعبیر می کند، دیگر از چنین تعبیری استفاده نخواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین"؛ آن گاه که گروه های تروریستی داعش با همین نام و یا نامهای دیگر در موطن اصلی خود ظهور کند، قطعا سعود الفیصل که اکنون از آنها در سوریه و عراق با عنوان انقلابیون تعبیر می کند، دیگر از چنین تعبیری استفاده نخواهد کرد و آنها را با بدترین عبارت ها توصیف خواهد کرد و به آنها صفتی فراتر از تروریست و جانی اطلاق خواهد کرد.

آل سعود، همچنان با انقلابی نامیدن تروریست ها در سوریه وعراق، حمایت خود از آنها را توجیه می کند و این در حالی است که تا کنون هیچکدام از حامیان این تروریست ها از این واژه برای نامیدن آنها استفاده نکرده است.دیری نخواهد پائید که آتش تروریست دامنگیر آل سعود که وهابیت را اساس و مبنای اصلی حکومت خود قرار داده است، خواهد شد؛ وهابیتی که به هر شکلی حکم به تکفیری بودن دیگران می دهد، در واقع موطن اصلی تروریست یعنی "القاهده" و زیرشاخه های آن، مانند "داعش، النصره و جبهه ی الاسلامیه" می باشد. 

تجربه نشان داده است که تروریست در نهایت به موطن اصلی خود باز می گردد و در حال حاضر، موطن اصلی تروریست ها، مملکت وهابی، تکفیری و سلفی ال سعود است که با دیکتاتوری و چپاول ثروتهای نفتی، بر مردم نجد و حجاز حکومت می کند. بنابراین، بدیهی است که کارشناسان، باز گشت تروریست ها به دامان آل سعود را انتظار داشته باشند و زمان این باز گشت دور نخواهد بود، چراکه شرایط در سایه سیاست مخفی کاری حاکمان سلفی آل سعود، به خوبی فراهم است.

در این حالت، دیگر وزیر امور خارجه عربستان، سعودالفیصل، نمی تواند با اطلاق صفت انقلابی(!) بر تروریست ها بر حماقت های سیاسی خود سرپوش نهد.

گروه تروریستی داعش و گروه‌هایی از این دست که همگی شاخه ای از "القاعده" و " وهابیت" به شمار می روند، گروهی انقلابی نیستند و اعمال انقلابی انجام نمی‌دهند، بلکه با نابودی دیگران، اعلام وجود می کنند و برنامه های خود را روشن می سازند؛ بنابراین، سعود الفیصل و دیگر فرماندهان آل سعود، باید از همین حالا، خود را برای رویارویی با پژواک جنایت هایی که از طریق همین گروه های تروریستی، با عنوان حمایت از انقلابیون، در حق ملت عرب و اسلام مرتکب شدند، آماده سازند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار