گروهک تروریستی تکفیری-بعثی ساکنان شهرهای عانه ، راوه و قائم در استان الانبار را مجبور کرده‌اند خانه‌هایشان را ترک کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه  اینترنتی خبری سومریه نیوز، گروهک تروریستی تکفیری-بعثی ساکنان شهرهای عانه ، راوه و قائم در استان الانبار را مجبور کرده‌اند خانه‌هایشان را ترک کنند.

یک منبع دولتی در شورای استان الانبار با اعلام این خبر افزود ساکنان این سه شهر به علت حکم‌های اجباری و تحمیلی افراد مسلح داعش مجبور شده‌اند خانه و کاشانه خود را ترک کنند. 

این منبع گفت ساکنان این سه شهر رفتارهای افراد مسلح گروهک تروریستی تکفیری را تحمل نکرده‌اند چرا که اعضای داعش ساکنان عانه ، راوه و قائم را مجبور کرده‌اند سلاحهایشان را تحویل دهند.

این منبع گفت :این شبکه تروریستی به عشایر و مردم ابلاغ کرده است که توبه کرده و بر اساس احکام دولت اسلامی عراق و شام عمل کنند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: این موضوع باعث ناخرسندی گسترده مردم شده است و تعداد زیادی از آنها مجبور شده‌اند خانه‌هایشان را ترک کنند.

یک منبع محلی در استان دیاله بیست و پنجم این ماه گفته بود داعش یک دادگاه شرعی در این استان ایجاد کرده که زیر نظر یکی از رهبران افغانی این شبکه است و دادگاه نیز دستور بازداشت اقشار مختلف مردم استان دیاله را صادر می‌کند. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار