فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبي از شهادت ستوانسوم ابراهيم خزاعي در درگيری با جاني که حالت غير طبيعی داشت و اعضاء خانواده خود را مجروح و به قتل رساند ، در اطراف شهرستان بيرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار" واعظي" در جمع خبرنگاران، گفت :ماموران منابع طبيعي شهرستان بيرجند شب گذشته در پي اطلاع از چراي غير مجاز دام به يکي از روستاهاي اطراف شهرستان بيرجند اعزام شدند که فرد چوپان با ماموران منابع طبيعي درگير شده و بشدت آن را مجروح ساخت .
 
وي گفت : متهم پس از ضرب و جرح ماموران منابع طبيعي به روستاي محل سکونت خود عزيمت کرده که در آنجا با خواهرش درگيري داشته که پس از اعلام مردم به مرکز فوريت هاي پليسي 110 بلافاصله ماموران به محل نزاع و درگيري اعزام شدند.
 
وي ادامه داد : ماموران مشاهده کردند فردي به هويت معلوم حدودا 35 ساله در منزل پدري خود با خواهرش درگيري داشته و بشدت وي را مجروح کرده است و برادرش را نيز که به ياري خواهرش رفته بود با چوب مجروح ساخته است .
 
فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي گفت : ماموران متهم را دعوت به آرامش کردند ولي متهم که از حالت طبيعي خارج شده بود به ماموران حمله ور شده و با آنان درگير شده است .
 
وي گفت : مجروحان بلافاصله پس از ترک محل حادثه توسط متهم با امداد خواهي از اورژانس به بيمارستان اعزام شدند که خواهر متهم قبل از رسيدن به بيمارستان فوت کرده است. متهم پس از ترک محل نزاع به محل نگهداري گوسفندان خود مراجعه کرده و در آنجا پنهان شده بود که ماموران محل را محاصره کردند تا متهم خود را تسليم نمايد.
 
سردار " واعظي " ادامه داد : متهم که حالت طبيعي نداشته در اقدامي غافلگيرانه مامور پليس را از پشت با ميله اي آهني مجروح ساخت و پس از بيهوشي مامور پليس سلاح وي را به سرقت برده و با تيراندازي به سوي او ، وي را به شهادت رساند .
 
وي بيان داشت : متهم با در دست گرفتن سلاح با ماموران درگير شد که با رسيدن نيروي کمکي متهم پس از تيراندازي متقابل بين ماموران و متهم به هلاکت رسيد .
 
قاضي ويژه قتل و معاون دادستان در محل حاضر شدند و دستورات لازم را براي انتقال اجساد و پيکر پاک شهيد به سردخانه صادر کردند .
 
سردار واعظي ضمن تبريک شهادت ستوانسوم ابراهيم خزاعي به همکاران وي و ملت شهيد پرور خراسان جنوبي براي بازماندگان وي صبر جزيل از خداوند منان درخواست کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۹۳
این درسته؟ کشتن؟فقط به خاطرچرای غیرمجاز دام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چوپان مجنون
Iran (Islamic Republic of)
فرزند شهید
۱۵:۴۵ ۰۹ تير ۱۳۹۳
روح تمام انهایی که اسایش اوردند شاد ای شهدا شرمندیم
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۲:۱۴ ۰۹ تير ۱۳۹۳
سلام
وقتی یکی از پشت بزنه تو سر کسی در اثر شو وارده و فشار هیدرو استاتیک مغز هنگ میکنه و برای در امان ماندن از اسیب بیشتر خاموش میشه ، این یعنی بیهوشی ، حالا یه فرد بیهوش چیکار میتونه بکنه ، فرد جانی بعد از زدن مامور اقدام به شلیک به سمت جسم وی کرده ، و بعد هم با مامورین درگیری مسلحانه داشته ، طبق قوانین به کارگیری سلاح استفاده از تسلیحات رو آخرین راه آرامسازی عنوان کرده . این در حالی است که شلیک به سمت افراد توسط مامورین عواقب زیادی برای ایشان داشته و حتی ممکن است دادگاهی و در صورت اثبات نا به جا بودن شلیک اعدام هم بشوند .
Iran (Islamic Republic of)
حقوقی
۰۴:۲۹ ۱۰ تير ۱۳۹۳
لطفا مستند قانونی حرف بزنید کدام قانونه که می گه تبراندازی غیر مجاز حکمش اعدامه ؟>
Iran (Islamic Republic of)
صفری
۰۰:۴۹ ۰۹ تير ۱۳۹۳
شهادت این نیروی وظیفه شناس رو به خانوادش تسلیت میگم . برا فرماندهان نیروی انتظامی نیز متاسفم که با عدم پشتیبانی ، مدیریت و آموزش صحیح باعث شهادت یه افسر پلیس توسط یک چوپان شدن .
Netherlands
رامین
۲۲:۱۲ ۰۸ تير ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه ستوان سوم رو. روح همه شهدا شاد.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۲۳ ۰۸ تير ۱۳۹۳
به خانوده شهید تبریک و تسلیت ، بهتر بود همان اول مأموران از اسلحله استفاده میکردند،
آخرین اخبار