با حضور استاندار اردبیل سیلوی 60 هزار تنی فلزی شهرستان نمین همزمان با فصل برداشت محصول افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در مراسم افتتاح این طرح که دیروز در نمین برگزار شد، استاندار اردبیل بهره‌گیری از توان بخش خصوصی را در احداث و توسعه سیلوها و انبارهای ذخیره غلات یادآور شد و اظهار داشت: برای احداث این سیلو به همت بخش خصوصی بیش از شش میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که چهار میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی و دو میلیارد تومان نیز با پرداخت تسهیلات بانکی تأمین شده است.

مجید خدابخش ظرفیت تولید استان اردبیل را در غلات بیش از 500 هزار تن اعلام کرد و افزود: امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم گندم تولیدی در این استان به رغم خشکسالی رخ داده به 400 هزار تن برسد که برای ذخیره‌سازی این میزان تولید همچنان نیازمند توسعه و راه‌اندازی سیلوها و انبارهای ذخیره گندم هستیم.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران با تسهیلات خاص و رفع موانع متعدد در این زمینه مورد حمایت قرار می‌گیرند و سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم تولیدات را در این عرصه تقویت کرده و مورد حمایت جدی قرار دهیم.

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: ما در تأمین امنیت غذایی مردم و مایحتاج مورد نیاز آنها مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و تلاشمان بر این است تا با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی بتوانیم توان ذخیره‌سازی و تولیدمان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نمین ، افتتاح ، سیلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.