فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در زمینه آخرین وضعیت شمشیر باز ایرانی به گروگان برده شده، گفت: پلیس آگاهی پیگیری این موضوع را بر عهده دارد و در این زمینه اطلاعات خوب و قابل قبولی به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست خبری با در زاهدان به تشریح عملکرد نیروی انتظامی در سه ماهه امسال پرداخت و اظهار داشت: در سه ماهه امسال هشت تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد کاهش داشته است..
 
وی عنوان کرد: در سه ماه امسال در سیستان و بلوچستان سرقت‌ها در مجموع به جز سرقت خودرو بیش از 50 درصد افزایش داشته است.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: تصادفات درون شهری و برون شهری نیز در مدت فوق 19 درصد کاهش داشته است.
 
این مسئول ادامه داد: وضعیت رانندگی حتی در سطح شهرها در این استان خوب نیست و نیاز به فرهنگ سازی دارد، رانندگی باید در آرامش و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی باشد.
 
رحیمی یادآور شد: سرقت‌های مسلحانه در سه ماهه امسال نسبت به سال گذشته در مدت مشابه پنج درصد کاهش دارد.
 
وی با اشاره به مشکلات امنیتی در شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: طی هفته گذشته برنامه‌‌ریزی لازم برای تشکیل قرارگاه عملیاتی عمار با گردان‌های تکاوری برای جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده و به زودی با شش گردان عملیاتی و یگان تکاوری برای پاکسازی و کنترل جنوب سیستان و بلوچستان فعالت خود را آغاز می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در زمینه آخرین وضعیت شمشیر باز ایرانی به گروگان برده شده خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی پیگیری این موضوع را بر عهده دارد و در این زمینه اطلاعات خوب و قابل قبولی به دست آورده است.
 
این مسئول متذکر شد: با توجه به ماه مبارک رمضان، نیروی انتظامی بر عملکرد مغازه‌ها و اماکن در زمینه رعایت حرمت ماه رمضان و شئونات این ماه، نظارت کامل دارد.‬

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار ، رحیمی ، پلیس ، انتظامی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار