قائم مقام تیم ملی فوتبال استقلال خوزستان گفت:در فصل نقل و انتقالات با رایزنی‌های بسیار توانستیم شش بازیکن از بهترین بازیکنان کلیدی لیگ برتر را جذب تیم خود کنیم.

  علی پور کیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: رضا کار دوست از داماش‌گیلان، روح اله صیف الهی از داماش گیلان ، مجید حیدری از صبای‌قم، محمد رضا مهدوی از داماش‌ گیلان، ایمان باصفا از استقلال تهران ، محمد مومنی از صبای قم بازیکنان لیگ برتری هستند که در فصل جدید برای تیم استقلال خوزستان توپ خواهند زد بر این اساس امیدواریم با جذب این بازیکنان حضور پر رنگ و موثری در لیگ چهاردهم داشته باشیم.
  وی همچنین درباره وضعیت میلاد نوری بیان کرد: هنوز تصمیمی درباره وضعیت میلاد نوری  گرفت نشده است ولی در صورت هر اتفاقی، خبر وضعیت میلاد نوری را از  رسانه ها اعلام خواهیم کرد.   پور کیانی درباره وضعیت اردو تمرینات خاطر نشان کرد:  شروع تمرینات از 31 خرداد ماه در اهواز شروع شده و تا دو تیر در اهواز بودیم از 3 تیر تا 10 تیر به مدت 7 روز تمرینات در بروجرد انجام می‌شود و 10 تیردوباره به اهواز برگشته و بعد از یک روز استراحت از 12 تا 16 تیر ماه تمرینات را در اهواز  دوباره شروع کرده  و  یک بازی پیش بینی شده که در اهواز خواهیم داشت. 
 وی در ادامه بیان کرد: 17 صبح تیر ماه عازم فردیس کرج خواهیم شد و تا 20 ام در کرج می‌مانیم که طی این روزها   دو بازی تدارکاتی پیش بینی شده است. 
 پور کیانی تصریح کرد: در صورت حل شدن مسائل مربوط به پالپورت و مالی بازیکنان از 20 تیر ماه به مدت 7 روز در ترکیه اقامت خواهیم داشت که در این فاصله زمانی 3 بازی تدارکاتی در ترکیه پیش بینی شده است. انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار