سريال "فاخته" به تهیه کنندگی داوود قچاق و کارگردانی "محمود معظمی" در ايام ماه مبارك رمضان مهمان خانه مخاطبان شبكه دو سيماست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مضمون اين سريال درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود و اما آنچه در سومين قسمت اين سريال 33 قسمتي خواهيم ديد اينچنين است: محسن و شيوا در درمانگاه منصور هستند. حال مليكا بهتر شده و دكتر برايش آزمايش داده است اما خوشبختانه مسأله خاصي نيست. وقتي محسن براي خريد دارو بيرون مي رود، منصور از شيوا حال محسن و اوضاع و احوالش را سؤال ميكند. از سوي ديگر ناصر و همراهانش وقتي محسن را مي بينند سعي مي كنند او را دستگير كنند و تحويل قانون دهند اما اين بار نيز موفق نمي شوند غافل از اينكه ...
 
در اين سريال ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی، فریبا نادری، نگین معتضدی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، سپیده کاشانی، ملیکا پارسا و آدرین معظمی به ایفای نقش می‌پردازند.
 
مجموعه «فاخته» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که در ايام ماه مبارك رمضان مهمان مخاطبان اين شبكه است و سومين قسمت آن دوشنبه 9 تير ساعت 18 به روي آنتن شبكه زندگي مي رود. تكرار اين مجموعه نمايشي هم در همان شب ساعت 23:45 و روز بعد ساعت 14 خواهد بود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار