تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز قصد دارد سال آینده هم مانند امسال باخت های عمدی را تجربه کند تا در یارکشی سالانه انتخاب های بهتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال فیلادلفیا به طور آشکاری سال قبل برای باخت های عمدی برنامه ریزی کرد تا در مراسم درفت (یارکشی) سالانه قرعه بهتری به دست آورد. این موضوع از کسی هم پوشیده نبود اما در نهایت انتخاب اول یارکشی بار دیگر به تیم کلیولند کاوالیرز رسید. جباری پارکر و اندرو ویگینز دو هدف مورد نظر فیلادلفیا هم به تیم های اول و دوم رسیدند.

با این اوصاف چشم ها به تیم فیلادلفیا دوخته شد و این تیم هم با انتخاب جوئل امبیید مصدوم که برای چند ماه شرایط بازی را نخواهد داشت، تکلیف امسال خود را معلوم کرد. بعد از اتمام درفت سالیانه، رسانه های آمریکایی از برنامه فیلادلفیا برای تکرار شرایط سال قبل و باخت های عمدی برای یک فصل دیگر خبر دادند.

داریو ساریچ بازیکن کروات هم انتخاب دیگر فیلادلفیا بود که از همان ابتدا مشخص شد برای دو سال آینده در لیگ کشور خود بازی خواهد کرد و رسانه ها را در مورد تصمیم فیلادلفیا برای باخت عمدی دوباره مطمئن تر می کند.

هر چند با وجود کارتر ویلیامز که سال قبل عنوان بهترین بازیکن تازه وارد لیگ را به خود اختصاص داد و بازگشت نرلن نوئل مصدوم باعث شده که تیم فیلادلفیا به خاطر تصمیم به باخت های عمدی دوباره زیر سوال رود. از نظر کارشناسان فیلادلفیا تا همین جا هم به اندازه کافی بازیکن برای ساختن پایه ای قدرتمند برای سال های بعد را دارد و نیازی به یک سال دیگر شکست برای شانس بهتر در یارکشی ندارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بسکتبال ، فیلادلفیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار