بخشدار رودهن گفت : مایحتاج مردم رودهن در ماه مبارک رمضان با همکاری اداره صنعت و معدن و تجارت تامین شده است .

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد اقدامات لازم در شهر رودهن جهت تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان گفت : جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهر رودهن در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان مربوطه مانند اداره صنعت و معدن و تجارت درراستای رفع نیاز های مردم در این ماه تشکیل شد .

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : برنامه های متنوع معنوی در شهر با هماهنگی ادارات مختلف به ویژه در شب های قدر برگزار خواهیم کرد و از سوی دیگر برای گردشگران و مسافرین که نمی توانند روزه بگیرند مکانهایی را برای تامین نیاز های آنها در نظر گرفته ایم .

طاهرخانی با اشاره به جلوگیری از روزه خواری در ملع عام ، با همکاری اداره فره9نگ و ارشاد اسلامی شهر ، اقدامالات لازم جهت فرهنگسازی را انجام خواهیم داد تا بستر سالمی در ایام ماه مبارک رمضان برای روزه داران فراهم شود .

بخشدار رودهن با تاکید بر تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان از طریق نمایشگاهها و مکانهای عرضه محولات مختلف ، اظهار داشت : محصولات مورد نیاز مردم در ماه ضیافت الهی از سوی اداره صنعت و معدن و تجارت تامین شده است و این نهاد با تشکیل ستاد هایی بر وضعیت بازار نظارت و کنترل دقیق و گسترده ای خواهد داشت ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.