به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز یزد
شرکت رجا ضمن عذرخواهی از مسافران قطار پردیس تهران-مشهد، تهران-یزد و بالعکس، علاوه بر تذکر کتبی به پیمانکار مربوطه و خلع ید از بخشهایی از تعمیرات، اقداماتی جهت بهبود فرآیندهای تعمیراتی انجام داد.
در اطلاعیه شرکت رجا آمده است: ضمن عذرخواهی از مسافران قطار پردیس تهران-مشهد، تهران-یزد و بالعکس، این شرکت علاوه بر تذکر کتبی به پیمانکار مربوطه و خلع ید از بخشهایی از تعمیرات، اقداماتی جهت بهبود فرآیندهای تعمیراتی انجام داد.
از جمله این اقدامات متوقف کردن قطار برای انجام تعمیرات اساسی، تعویض قطعات معیوب، رفع ایرادات هر یک از واگنها در روزهای آتی و تقویت تیم تعمیراتی پیمانکار مربوطه، است.
این شرکت همچنین به مسافران قطار تندروی پردیس در دو مسیر یاد شده که قطارشان با تأخیر بیش از حد مقرر وارد ایستگاه مقصد شده و همچنین دچار نقص فنی و خرابی تهویه شدند ۱۰۰ درصد بهای بلیت را به نشانه عذرخواهی به مسافران مسترد کرده و برای قطارهایی که یکی از مشکلات یاد شده را داشتند ۵۰ درصد بهای بلیت را به مسافران پرداخت کرد.
قطارهای تندروی پردیس مجهز به پیشرفتهترین امکانات در طراحی داخلی، امکانات رفاهی و سیستم آلات ناقله بوده و از جمله قطارهایی هستند که بالاترین سرعت و سطح فنآوری اروپایی را در عرصه حمل و نقل ریلی کشور دارا است.
تعداد ۱۱ رام قطار تندروی پردیس به صورت روزانه در محورهای مشهد و یزد مسافران را جابهجا میکنند که امید است با رفع محدودیتها و بومیسازی خدمات فنی، امکان ارائه هر چه بهتر خدمات به هموطنان بیش از پیش ممکن و میسر شود./س