ملی‌پوشان مطرح وزنه‌برداری ایران در فصل جدید لیگ برتر به تیم‌ ذوب آهن پیوستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به اینکه در فصل جدید لیگ وزنه برداری باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز پا عرصه ی این رشته گذاشته است، تلاش کرد تا بعد از سالها مجدد به صورت هرچه قوی تر وارد میدان شود و با بهدادسلیمی، جابر بهروزی و رشید شریفی 3 ملی پوش مطرح کشورمان را به ترکیب خود اضافه کرد.

ملی حفاری نیز همانند سال گذشته نواب نصیرشلال، کیانوش رستمی، احسان رضائیان، محمدرضا براری را در ترکیب خود نگه داشت و بهادرمولایی نیز به این تیم ملحق شد.

سعید محمدپور نیز به دلیل سرباز بودن برای تیم نیروی زمینی ارتش وزنه خواهد زد.

سال گذشته وزنه‌برداران برتر ایران در 2 تیم پیکان و ملی حفاری حضور داشتند که این موضوع باعث شد رقابت نزدیک و البته پرحاشیه‌ای میان این 2 تیم برای کسب عنوان قهرمانی باشد.

امسال نیز باتوجه به اینکه پیکان در وزنه‌برداری تیمداری نمی‌کند، با اضافه شدن ذوب آهن اصفهان به جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر و حضور ملی‌پوشان در این تیم و با توجه به مدعی بودن ملی حفاری برای حفظ عنوان قهرمانی سال گذشته جدالبرایکسبعنوانقهرمانیسال 93 بینملی حفاری و ذوب آهن اصفهان دیدنی خواهد بود.

تاکنون تیم های مناطق نفت خیز جنوب، ملی حفاری ایران، ذوب آهن اصفهان، نفت و گاز مسجدسلیمان، عقاب نیروی هوایی و نیروی زمینی ارتش شش تیمی هستند که برای حضور در لیگ فصل جدید اعلام آمادگی کرده‌اند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار