کارشناس فوتبال گفت: بلژیک باید مراقب حملات آمریکا باشد سوییس هم مراقب آرژانتینی‌ها و امشب بازی سختی برای این تیمها خواهد بود.

حمیدرضا صدر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: امشب شب سختی برای بلژیک و سوئیس می‌باشد. تیم آمریکا در این جام بسیار قدرتمند ظاهر شده احتمالا امشب بازی هجومی را دربرنامه کاری خود قرارخواهد داد و تیم بلژیک باید مراقب حملات آمریکا باشد.

وی در ادامه گفت: البته بلژیک هم بسیار خوب ظاهر شده و نمی‌توان نتیجه این بازی را پیش‌بینی کرد و ممکن است هر کدام از 2 تیم برنده بازی باشد و حتما شاهد یک بازی تماشایی از این 2 تیم نیز خواهیم بود.

کارشناس فوتبال درباره بازی آرژانتین و سوئیس اظهار داشت: تیم سوئیس در این جام عملکرد بسیار خوبی داشته و جزو تیمهای است که پیشرفت چشمگیری داشته.

وی ادامه داد:‌ هر چند سوئیس تا این بازی خوب پیش‌رفته اما امشب بازی سختی خواهد داشت و شاید یکی از سخت‌ترین بازیها را در این جام داشته باشد. آرژانتین که تیم هجومی است حریفش را تحت فشار خواهد گذاشت و تیم سوئیس باید مراقب دروازه‌اش باشد بازی دفاعی را جزو برنامه‌های اصلی خود قرار دهد البته از ضد حمله هم باید استفاده کند و اگر بتواند بازی را به وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشاند باز هم می‌توان گفت که شانس بیشتری خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: بازیهای امشب هم مانند همه بازیهای فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و امیدواریم شاهد بازیهای پرگل ازاین تیمها باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار