به گزارش
گروه بازار باشگاه خبرنگاران، داشتن هدف و برنامه ریزی در کار هم لازمه ی پیشرفت و توسعه ی یک تجارت است.
شرکت های خوب و تجارت های برتر همیشه به دنبال استفاده از فرصت ها برای خدمات و جذب مشتری بیشتر هستند آنها وارد فضای رقابتی شده و تلاش میکنند که در نوع خود بهترین باشند.
اما 3 عامل به طور کلی باعث پیشرفت و موفقیت یک تجارت می شود.
تلاش برای رسیدن به هدفکشف چیزهای جدیدارزیابی خودقطعا تلاش برای رسیدن به هدف میتواند مهمترین راز برای موفقیت تجارت ها باشد و البته جزء اولویت های یک تجارت موفق نیز هست.
فقط پول و درآمد زایی تنها هدف تجارتهای موفق نیست بلکه پیشرفت و گسترش در کار نیز از اولویت های آنها است علاوه بر اینها ارائه خدمات بهتر و جذب مشتری بیشتر و محبوبیت در میان مصرف کنندگان از اهداف مهم هر تجارت است.
ریچارد برنسون معتقد است که با یادگیری چیزهای جدید میتوان دنیا را متحول نمود چون هرچه بیشتر به یادگیری و کشف چیزهای جدید بپردازیم بهتر از قبل میتوانیم برنامه ریزی کنیم و بهتر از قبل میتوانیم تجارت خود را به روز کنیم.
ریچارد برنسون موفقیت خود و گروه Virgin را یادگیری و کسب علم و دانش هرچه بیشتر برای موفق شدن و گسترش و پیشرفت دانسته است.
ارزیابی از یک تجارت بیشتر به معنای بررسی میزان پیشرفت و توسعه و البته میزان بهبود عملکرد آن نسبت به قبل است. چون ارزیابی باعث می شود که نقاط قوت و ضعف خود را بسنجیم و در کنار آن راه حل هایی برای بهبود نقاط قوت خود داشته باشیم.
ارزیابی باید چند جانبه باشد یعنی اینکه هم کارمندان و هم عملکرد خود شرکت، ارائه خدمات، جذب مشتریان، میزان درآمد زایی و... را ارزیابی کنیم چون هر کدام از اینها می توانند تاثیری متفاوت روی کار داشته باشند و مجموع تمام اینها باعث پیشرفت کار خواهد شد.
در نهایت اینکه به اشتراک گذاری ایده های کاری در یک محیط اداری باعث افزایش و بهبود روش های کاری می شود.
شاید صحبت و گفت و گو در مورد ایده های کاری با کارمندان هر چند وقت یکبار بتواند با ایجاد تغییر در روشهای کاری نتیجه ی بهتری از فعالیتها و کارهایی که در طول روز داریم ارائه دهد.
انتهای پیام/