برای بررسی و تحلیل نقش نخبگان در تولید علم درکشور، برنامه "دانه" شبکه فرهیختگان، بهترین گزینه‌ی پیش روی شما برای تماشا است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، مجموعه برنامه های تخصصی «دانه»که هر هفته پنجشنبه ها با اجرای علی درستکار ساعت 20:30 روی آنتن می‌رود، این هفته میزبان محمود گلابچي، استاد نمونه دانشکده معماری دانشگاه تهران و چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران در مهندسی راه و ساختمان است.
 
شایان ذکر است دکتر گلابچی تا كنون 25 كتاب منتشر كرده است كه عمدتاً در زمينه‌ي سازه در معماري، سيستم‌هاي ساختماني و تعدادي كتاب در زمينه‌ي مديريت پروژه و مديريت استراتژيك پروژه است. از اين 25 عنوان كتاب، 12 عنوان آن كتاب سال جمهوري اسلامي، كتاب برگزيده‌ي دانشگاه‌ها و كتاب برگزيده‌ي وزارت ارشاد شده است.
 
گفتنی است جمع مقالاتي كه استاد در مجلات علمي پژوهشي، مجلات خارجي، كنفرانس‌هاي بين المللي و كنفرانس‌هاي داخلي ارائه كرده، به 110 عنوان مقاله رسیده است. دكتر محمودگلابچي در سال 1387 به عنوان پژوهشگر برجسته‌ي كشور، در سال 1388 استاد نمونه‌ي كشور، استاد نمونه‌ي دانشگاه تهران در جشنواره‌ي آموزش، و مهندس نمونه‌ي كشور در روز ملي مهندسي برگزيده شده است.
 
وی دارای کرسی یونسکو در معماری(UNESCO Chair in Architecture) و سردبیر مجله بین‎المللیInternational Journal of Architectural Technology، و موسس قطب علمی فناوری معماری، رشته تکنولوژی معماری و رشته مدیریت پروژه و ساخت نیز است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار