فرماندار بوکان از اتمام تمام واحدهای مسکن مهر بوکان تا پایان سال 93 خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ،  جمال خسروی در جلسه ستاد ساماندهی مسکن مهر بوکان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در اجرای مسکن مهر دچار مشکلات فراوانی بودیم که این مشکلات به حداقل رسیده و امید می‌رود شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه در بوکان باشیم.

خسروی با اشاره به متوسط پیشرفت فیزیکی مسکن مهر این شهرستان، اعلام کرد: هم اکنون مسکن مهر بوکان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار بوکان بر تسریع در روند اجرای مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد و گفت: برای این منظور لازم است تا تعاونی‌ها با پشتکار بیش‌تری به ادامه این طرح همت گمارند.

خسروی با اشاره به زمان اتمام مسکن مهر بوکان، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود نهایتا تا پایان امسال مسکن مهر بوکان به اتمام رسیده و تمام واحدها تحویل متقاضیان شود.

خسروی با بیان اینکه در مجموع یک‌هزار و 550 واحد مسکن مهر در این شهرستان احداث شده است، افزود: بخشی از این واحدها تحویل داده شده‌اند.

وی  خواستار همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان شد و افزود: برای اینکه بتوانیم رضایت بیش‌تر مردم را در این زمینه جلب کنیم نیازمند ایجاد امکانات رفاهی بیشتر در مسکن مهر این شهرستان هستیم که امید‌ می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان در این زمینه بیش‌تر همکاری کنندب/.

برچسب ها: مهر ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.