به گزارش
گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، شاید کارخانه سازنده پورشه نمیدانست این خودرو این قدر نقش تأثیرگذاری در ورزش فوتبال دارد که اگر میدانست زودتر از اینها پورشههایی با عنوان فوتبالیها را راهی بازار میکردند تازه نیازی هم به تبلیغ نداشتند!
آنچه که مسلم و مبرهن است آنکه پورشه سوار میشود فوتبالیست است اما تأثیرگذاری پورشه در اقلیمهای جغرافیایی متفاوت است.
مثلا در ایران پورشه میگیرند تا مبلغ قراردادشان کامل شود و به نوعی از زیر سقف قرارداد به فضای باز میروند و در الجزایر پورشه میگیرند تا به آلمان گل بزنند و این است که از قدیمهای نه چندان دور گفتهاند هر دو پورشه سوارند اما این کجا و آن کجا.
انتهای پیام/