کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم آرژانتین تنوع تاکتیکی ندارد و به فرد متکی است این تیم با اتکا به مسی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

امیرحسین پیروانی در خصوص بازی‌های آخر مرحله یک هشتم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: آرژانتین با توجه به این موضوع که در اکثر بازی‌های خود به سختی به حداقل نتیجه دست می‌یابد نشان داده که تنوع تاکتیکی در تیم خود ندارد و متکی به فرد است و مسی تنها بازیکنی است که در زمین با گل زدن و یا دادن پاس گل تیم فوتبال آرژانتین را رو به جلو هدایت می‌کند.

وی افزود: تیم‌هایی که بازی پرفشاری را در مقابل این تیم ارائه دهند و اقدام به مهار مسی در زمین مسابقه کنند به طور حتم می‌توانند در برابر این تیم نتیجه بگیرند.

پیروانی ادامه داد: سوییس نیز با هدایت مربی بزرگی به نام هیتسفیلد پا به این مرحله گذاشت وی تیم آماده و با شخصیت تهاجمی را روانه میدان مسابقه با آرژانتین کرد و این تیم توانست بازی پایاپایی را به نمایش بگذارد و اگر شانس با سوییس یار بود در دقیقه 120 می‌توانست به گل مساوی دست یابد و شاید نتیجه این بازی تغییر می‌کرد.

کارشناس فوتبال درباره بازی بلژیک-آمریکا تصریح کرد: بیشتر کارشناسان شاید تصور می‌کردند دو تیم بلژیک و آمریکا بازی پایاپایی داشته باشند ولی تیم فوتبال بلژیک به لحاظ انتقال توپ از یک سوم میانی به یک سوم تهاجمی، درصد مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گل شرایط بهتری را به نمایش گذاشت.

پیروانی در ادامه عنوان کرد: حضور ویل مودس در رأی کادر فنی تیم فوتبال بلژیک شخصیت تهاجمی این مهاجم گلزن و کهنه‌کار را به تیمش انتقال داده است و بلژیک را به تیمی پر هیجان تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: حضور بازیکنان خوب و با استعداد همچون فان پرسی، کمبانی ادن هازارد در ترکیب بلژیک مثمر ثمر بوده و از بازی زیبا و تاثیرگذار لوکالو در برابر آرژانتین نمی‌توان گذشت که با یک گل و یک پاس گل ستاره بازی دیشب تیمش بود.

کارشناس فوتبال افزود: در سوی میدان آمریکا نیز تلاش خود را کرد و از عملکرد دروازه‌بان این تیم نمی‌توان گذشت که با مهار موقعیت‌های متعدد مهاجمان تیم فوتبال بلژیک روز خوبی را سپری کرده و رکورد بیشترین مهار را در ادوار جام جهانی به نام خود ثبت کرد.

پیروانی درباره حضور تیم‌های جدید کاستاریکا-کلمبیا و بلژیک در مرحله یک هشتم افزود: حضور 4تیم از قاره آمریکا در بین 8تیم برتر جهان نشان می‌دهد که یا شرایط آب و هوایی باعث عملکرد ضعیف تیم‌های اروپایی شده است و یا فوتبال دارد از تاکتیک تیمی به سوی تکنیک و قدرت و سرعت پیش می‌رود و تیم‌های تکنیکی موفق تر عمل کرده‌اند.

کارشناس فوتبال گفت: قابل پیش بینی نبود که تیم کاستاریکا بتواند از گروه خود صعود کند و یا کلمبیا عملکرد خوبی داشته باشد ولی این تیم با معرفی بازیکن موفق خود رودریگز توانست به این مرحله راه یابد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: آرژانتین ، مسی ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.