"فریبا متخصص" و "شاهرخ فروتنیان" از بازیگران سینما و تلویزیون در فیلم تلویزیونی "رسم رفاقت" به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان هم بازی شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو گفت: پیش تولید تله فیلم «رسم رفاقت» روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و تکلیف بیشتر عوامل این تله مشخص شده است.

مهدی کریمی افزود: تا امروز حضور شاهرخ فروتنیان، فریبا متخصص، رضا توکلی و آزیتا ترکاشوند در این تله فیلم قطعی شده و در صورت توافق‌ها نهایی حسن عباسی و جلیل فرجاد نیز در این پروژه هنرنمایی خواهند کرد.

 وی افزود: «رسم رفاقت» کاری از گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه کودک و خانواده است و رهبر قنبری آن را در ژانر کودک و نوجوان و برای پخش در روز نوجوان می‌سازد.

کریمی گفت: این تله فیلم درباره فرید و پویا دو نوجوان تکواندو کار است که دوستی خوبی با یکدیگر دارند، اما توجه ویژه پدر پویا به سعید ماجراهای دیگری را برای این دو دوست رقم می‌زند.

وی افزود: این تله فیلم را عباس شیرمحمدی نوشته، همه لوکیشن‌های آن در تهران قرار دارند و سالن تکواندو و سالن مسابقه از فضاهای اصلی این فیلم خواهند بود.

از دیگر عوامل این تله فیلم می‌توان به فرزام گل سفیدی تصویربردار، عقیل تقی‌زاده برنامه ریز، آبتین برقی طراح صحنه و لباس، علیرضا باقربیگی طراح گریم و مدیر تولید، مجید یوسفی صداگذارو میکس، مهران کرمی تدوینگر، محسن پورهاجریان مجری طرح، حمید اسلامی صدابردار و منصور ناظمی مدیر تدارکات اشاره کرد.

به گفته کریمی این تله برای نوجوانان و متناسب با نیازهای این گروه سنی تولید می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار