رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: هیچ‌ گونه افزایش قیمتی در شهرستان دماوند نداریم و قطعا با تامین کالاها و شرایط مناسب بازار، افزایش قیمتی در بازار نخواهیم داشت.

 

موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: طرح ضیافت، طبق سنوات گذشته همزمان با سایر استان‌ ها از ابتدای ماه مبارک رمضان در شهرستان دماوند به اجرا در آمده است.

وی از تأمین کالاهای مورد نیاز شهروندان دماوندی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: بازارهای شهرستان دماوند کنترل می ‌شوند

احمدی افزود: فروشگاه‌ های عرضه کالا و مایحتاج مردم در ایام ماه مبارک رمضان پیش ‌بینی شده و تمام کالاهای مورد نیاز شهروندان تأمین شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند تصریح کرد: وضع بازار آرام و همه کالا‌ها تأمین شده است و مشکل خاصی در زمینه عرضه کالا وجود ندارد.

وی در زمینه نظارت و کنترل بر وضع بازار افزود: گروه نظارتی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در میادین عرضه کالا و ارائه خدمات حضور دارند و با متخلفان برخورد جدی می ‏‌کنند.

احمدی تصریح کرد: فروشگاه‌ های 15 خرداد در گیلاوند، صنعت و معدن، بازار روز آبسرد و درویشی جنب مخابرات در رودهن از جمله بازارهای عرضه کالا در شهرستان دماوند است/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.