وزراء، باید صدای ملت فلسطین را به رئیس دولت و رئیس تشکیلات خودگردان برسانند. هر چند تنها صحبت کردن از مشکلات غزه و کارمندان، کافی نیست و بلکه برای حل مشکلات، باید عملا اقداماتی صورت گیرد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "فلسطین الان"؛ این بسیار مفید است که گروه های مختلف فلسطینی با  کابینه دولت دیدار کنند، چراکه آنها نمایندگان دولت در غزه و پل ارتباطی با وزراء هستند و مشکلات کارمندان را بیش از همه درک می کنند، ولی این درک آنها، گرسنگی مردم غزه را برطرف نمی کند، چرا که زمام امور در دست آنها نیست و نمی توانند به خواسته های کارمندان پاسخ دهند و در حقیقت هیچ مشارکتی در تصمیم گیری های دولت ندارند.

این گروه ها، در ماه آغازین تشکیل دولت وفاق، گزارش روشنی از وضعیت غزه، در اختیار وزراء قرار دادند، ولی آنها در رسیدگی به امور غزه سستی کردند؛ این گروه ها در خصوص خطرهای احتمالی ناشی از خلأ مسوؤولیت ها را به وزراء گوشزد کردند و از آنها خواستند تا برای حل مشکلات متنوع و در صدر آن، مشکل کارمندان و چرداخت حقوقشان، با رئیس دولت دیدار کنند؛ چرا که هرگونه تاخیر و اهمال کاری، شاکله ی توافق و آشتی را تخریب می‌کند. 

وزراء، باید صدای ملت فلسطین را به رئیس دولت و رئیس تشکیلات خودگردان برسانند. هر چند تنها صحبت کردن از مشکلات غزه و کارمندان، کافی نیست و بلکه برای حل مشکلات، باید عملا اقداماتی صورت گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار