هفدهمين برنامه زنده "جشن رمضان" شبکه تهران امسال نیز مانند سال های گذشته در ماه مبارک رمضان ساعت 21:30 دقیقه میهمان خانه روزه داران می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این برنامه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) امسال نیز از آنتن شبکه تهران به تهیه کنندگی سید کاظم احمد زاده  پخش می شود.
 
سید کاظم احمد زاده تهیه کننده برنامه " جشن رمضان " با اشاره به سابقه این برنامه گفت: "جشن رمضان" به عنوان برنامه ایی با سابقه در شبکه تهران ، در ماه رمضان امسال نیز  با آیتم های متنوع و جذاب میهمان خانه روزه داران خواهد شد.
 
احمد زاده با اشاره به آیتم های این برنامه توضیح داد: "قلب آرزوها "در این بخش از برنامه ، هر روز ، آرزویی از یک کودک یا از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد ، توسط چهره های محبوب هنری ورزشی و اجتماعی برآورده می شود . این آرزوها می تواند هر چیزی باشد ، مثلاً سفری زیارتی به مشهد مقدس باشد ، روز بعد ، در قالب یک گزارش جذاب ، به نمایش گذاشته می شود .
 
تهیه کننده برنامه " جشن رمضان" با اشاره به آیتم بعدی این برنامه با عنوان "گفتگو های متفاوت " اضافه کرد:در برنامه جشن رمضان امسال ، گفتگوهایی با میهمانان ترتیب داده می شود که موضوعات خاص و متفاوت و البته مرتبط با ماه مبارک رمضان و آداب اجتماعی مرتبط به آن دارد . در این گفتگوها ، صرفاً مجری برنامه و میهمان درگیر گفتگو نخواهد بود و از مخاطبان نیز در این گفتگو استفاده شده ، سعی می شود تا چند صدایی را جایگزین گفتگویی دونفره کنیم.
 
احمدزاده ادامه داد: پخش "گزارشهای ویژه " دیگر بخش مهم این برنامه است که در هر شب ، گزارشی اجتماعی آماده و به مخاطبان ارائه می شود . تعدادی از این گزارشها ، در زندان آماده شده و بخش دیگری از آنها نیز از معضلات اجتماعی ، افراد موفق و ناموفق و شاخصه ها هر کدام از این دو گروه در زندگی خواهد بود.

احمدزاده در ادامه با اشاره به اهداف این برنامه تاکید کرد: این برنامه سعی دارد تا با مطرح کردن موضوعات مهم اجتماعی در طول ماه مبارک رمضان ، به ترویج زندگی به سبک ایرانی اسلامی بپردازد و این موضوع یکی از اولویت های رسانه ملی است همچنین برنامه جشن رمضان که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) به مخاطبان ارائه می شود ، قصد دارد تا در بخشی از برنامه خود ، بازنمای فعالیتهای خیرخواهانه این نهاد نیز باشد.
 
هفدهمین جشن رمضان شبکه تهران به تهیه کنندگی و اجرای  سید کاظم احمدزاده و هومن حاج عبداللهی در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:30 به مدت 80 دقیقه از مجتمع فرهنگی ولایت واقع در سوهانک پخش می شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: جشن ، رمضان ، فرهنگی ، امسال ، ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۴ ۲۸ تير ۱۳۹۴
به من هم کمک میکنید؟۰۹۳۹۳۸۴۰۶۸۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۷ تير ۱۳۹۳
این خیلی زشته و با معیارهای اسلامی اصلا مطابقت ندارد که به خاطر کادویی بچه گانه آبروی یک بچه مسلمان را بریزید. واقعا که...در ماه علی کاش ذره ای از سیره علی را داشتید....