طرح غنی سازی اوقات فراغت با محوریت قران در قالب اجرای ویژه برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، آموزشی و گردشگری متناسب با مقاطع سنی مختلف در ایام تعطیلات تابستان در منطقه 10 در حال برگزاری است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردارمنطقه 10 با بیان این که امسال رویکرد برنامه های اوقات فراغت منطقه با چشم انداز ارتقا فرهنگ قرآنی و توسعه اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر ارزش های دینی و انقلابی و با هدف تولید اندیشه و دانش ، تحکیم بنیان خانواده و بهبود سبک زندگی ، توسعه ورزش همگانی ، تقویت روحیه شادابی و نشاط و افزایش مشارکت های شهروندی پایه گذاری شده است گفت :با بهره گیری از ظرفیت های درون سازمانی و همدلی و مشارکت شورایاران و مدیران محله همچنین ارتباط با آموزش و پرورش و سایر ارگانهای مرتبط نیازهای جوانان و نوجوانان را شناسایی و با برنامه ریزی متناوب در مراکز فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و آموزشی برای اوقات فراغتشان برنامه یزی کرده ایم .

وی با اشاره به برنامه های در دست اجرا خاطر نشان کرد : امسال برنامه های متنوعی در سطح محلات با رویکرد فرهنگی و قرآنی ،دین باوری ، اخلاق مداری ، محله گرایی و نخبه گرایی برگزار می شود و بوستان های منتخب هر محله میزبان خانواده های محترم خواهد بود بازی ،تفریح ، نشاط در خانه های اسباب بازی ،تور گردشگری برای اعضای کانون علمی محلات ، اجرای پروژه های کوچک در مدارس دخترانه جهت فراهم آمدن زمینه های مشارکت اجتماعی و شاداب سازی دختران ( نقاشی دیواری – روزنامه دیواری – نشریه  داخلی – تهیه بروشور ) ، برگزاری مسابقات شب شعر ، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی با موضوع فراغت و همیارهای اجتماعی ، برگزاری مسابقات کتاب خوانی به سوی تعالی ، برگزاری مسابقات محلات در 17 رشته ورزشی ، جشنواره بازی های فکری و رایانه ای ، مسابقات زنگ ورزش ، اردوهای گل گشت در مدارس از برنامه های هماهنگ شده در این زمینه است .

شهردار منطقه همچنین از برگزاری بیش از 250 کارگاه و کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف خبر داد و تصریح کرد : با توجه به فعالیت ادارات مختلف همایش ها ، کارگاه ها و کلاسهای آموزشی در مباحث گوناگون علمی ، فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و ورزشی ، روانشناسی با همکاری مساجد ، مدارس و پایگاه های بسیج در مراکز وابسته به شهرداری ، خانه های محله ،خانه های سلامت و اسباب بازی ، مراکز ورزشی ،بوستان ها و ... اجرا می شود .

به گفته شهردار منطقه آموزش مهارتهای زندگی ، کلاس های روانشناسی و مشاوره ، آموزش  های هنری ، تورهای گردشگری ،طراحی ، پرورش خلاقیت،  آموزش زبان، آموزش کامپیوتر ، تفسیر قرآن ، کلاس های تقویتی و.... از دوره هایی است که در این راستا برگزار می شود .

انتهای‌پیام/
 
 
 
 

برچسب ها: برنامه ، قران ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار