مشاور برنامه ریزی و امور اجرایی استاندار چهارمحال و بختیاری، از تلاش استانداری برای برقراری ارتباطات فرهنگی با برخی کشورها و برگزاری هفته فرهنگی این استان در برخی کشورها خبر داد.

ملک محمد قربان پور گفت: برقراری ارتباط با کشورهای دارای سفارتخانه درایران وجذب سرمایه گذار خارجی از اولویت های استانداری برای رونق هرچه بیشتر اقتصاد استان است.
وی افزود: به همین منظور استانداری با برقراری ارتباط فرهنگی با سفارتخانه کشورهایی که در ایران نمایندگی دارند، معرفی فرهنگ و آداب و سنت های طرفین را در دستور کار قرار داده است.
قربان پور، اقدام برای خواهرخواندگی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با برخی شهرهای دیگر کشورها که از نظر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارای ویژگی های مشترک هستند را از دیگر برنامه های این استان عنوان کرد.
مشاور برنامه ریزی و امور اجرایی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در راستای جذب سرمایه گذاری خارجی تاکنون نشست های متعددی با شرکت های خارجی و نمایندگی های این شرکت ها در کشور انجام شده که امضاء تفاهم نامه تولید انرژی برق از زباله با یک شرکت آمریکایی از نتایج این نشست ها بوده است.
استان چهارمحال و بختیاری به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و مجاورت با استان های اصفهان و خوزستان که قطب های صنعت و انرژی کشور محسوب می شوند، از موقعیت ممتازی برای سرمایه گذاری و توسعه برخوردار است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.