مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو از حضور ۱۶ اثر تولید شده این شبکه در دومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مهدی کریمی گفت: «مسابقه»، «قصه من و دوچرخه بابام »، «پنجره »، «آخرین زمزمه »، «یک روز خوب » «ماه نشان »، «قصه گو »، «گهواره »، «آقای عبدی نسب و بانو »،  «وقتی باران ببارد»، «مثل یک خواب »، «پسرک روزنامه فروش »، «نام و نام خانودگی»، «راز فانوس »، «در انتظار صبح » و «در بست تا لواسان» از آثاری هستند که برای شرکت در دومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شده‌اند.
 
وی افزود:« مسابقه »به تهیه کنندگی سید ناصر امامی و کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری روایتی از بچه‌های یک مدرسه است که تصمیم می‌گیرند در مسابقات فوتبال شرکت کنند اما یکی از آن‌ها بخاطر شرکت در مسابقات رباتیک از همراهی با بچه‌ها منصرف می‌شود. دیگران سعی دارند به هر طریقی رضایت او را جلب کنند.
 
کریمی تصریح کرد: تله فیلم« قصه من و دوچرخه بابام » به تهیه کنندگی علی حجازی مهر وکارگردانی فیاض موسوی هم ماجرای زندگی پسر بچه‌ای را به تصویر می‌کشدکه قصد دارد با دوچرخه قدیمی و فرسوده پدرش در مسابقه دوچرخه سواری شرکت کند.
 
وی گفت: تله فیلم «پنجره» به تهیه کنندگی علی مهام وکارگردانی رهبر قنبری از دیگر فیلم‌های تولید شده در این شبکه است که به دومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران فرستاده شده، این تله در یکی از روستاهای رودبار تصویربرداری شده و درباره پسر نوجوانی است که شغل خانوادگی آن‌ها ریل چینی خط راه آهن است، پسر در زمان‌های بیکاری خود نقاشی می‌کشد. روزی که از مدرسه برمی‌گردد ناخودآگاه متوجه مغازه‌ای می‌شود که تابلوهای نقاشی نیمه کاره‌ای در آنجا وجود دارد.
 
وی ادامه داد: فیلم تلویزیونی«آخرین زمزمه» به تهیه کنندگی محسن شیرازی و کارگردانی سجاد شهریاری هم دردسرهای پدری دلسوز برای تامین جهیزیه دخترانش را به تصویر می‌کشد.
 
به گفته کریمی تله فیلم«یک روز خوب»به تهیه کنندگی مهدی میر حسینی و کارگردانی مصطفی خانقلی هم روایتی از بچه‌هایی است که در یک مجتمع زندگی می‌کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند برای روز مادر با پول خود، هدیه بخرند. بچه‌ها برای تامین پول دست به کارهای مختلفی می‌زنند...
 
وی افزود: از دیگر آثار ارسال شده به این جشنواره می‌توان به«ماه نشان» به تهیه کنندگی علی حجازی مهر و کارگردانی فیاض موسوی اشاره کرد، این تله روایتی است از جوانی که برای تامین هزینه عمل مادرش مجبور به دزدیدن تابلوفرشهایی قدیمی می‌شود اما..
 
مدیرگروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو افزود: تله فیلم«قصه گو» به تهیه کنندگی سید احمد سید پایداری وکارگردانی مصطفی کوشکی هم پند برش از زندگی مهدی آذر یزدی نویسنده است۸۰ سال از زندگی مهدی آذر یزدی نویسنده معروف کودکان را به تصویر می‌کشد.
 
وی گفت: تله فیلم«گهواره» به تهیه کنندگی محمد حسین حقیقی و کارگردانی نادر مقدس روایتی است از نوزادی که در عاشورابه متولی امامزاده برای متبرک شدن سپرده می‌شود اما ناگهان مادر او ناپدید می‌شود ومتولی او را به فرزندی می‌پذیرد.
 
به گفته مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو«آقای عبدی نسب وبانو » به تهیه کنندگی مهران رستمی وحسن اسدی هم درباره دو جوان در آستانه ازدواج است که هر بار برای برگزاری مراسم عروسیشان به مشکل بر خورد می‌کنند.
 
کریمی افزود: تله فیلم«وقتی باران ببارد»به تهیه کنندگی علیرضا حسینی و کارگردانی حمید اکرمی هم درباره پسر بچه‌ای ناشواست که دوست ندارد به مدرسه کودکان استثنایی برود..
 
به گفته وی تله فیلم«مثل یک خواب»به تهیه کنندگی فاطمه مسلمی و کارگردانی رضا غفاری اعتبارروایتی است از دو جوان که در زندگی مشترک از یکدیگر غافل هستند و طی اتفاقاتی متوجه غفلت خود می‌شوند.
 
این مدیر مسوول گفت: «پسرک روزنامه فروش»به تهیه کنندگی صدرا عبداللهی و کارگردانی محمد جواد رجب‌زاده هم درباره پسر روزنامه فروشی است که برای کار خود نیاز به دوچرخه دارد تا اینکه مادر شهیدی دوچرخه پسرک خود را به اومی دهد.
 
مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تصریح کرد: تله فیلم«نام و نام خانودگی »به تهیه کنندگی ناصر رویین تن و کارگردانی مهدی رضا‌زاده هم «نام و نام‌خانوادگی» زندگی دختر آقای مراد طلبکار را روایت می‌کند، دختری که در شرف ازدواج قرار گرفته، اما هر بار به واسطه نام خانوادگی‌اش با مشکلات و ماجراهای تازه‌ای رو‌برو می‌شود.
 
وی ادامه داد: تله فیلم« راز فانوس» به تهیه کنندگی انوش جعفریان وکارگردانی محمد حسن‌زاده روایتی است از پسر بچه‌ای که متوجه می‌شود به علت مشکل مالی، پدر بزرگش فانوس قدیمی را نزد شخصی گرو گذاشته است. به سراغ کار می‌رود تا با درآمدش فانوس را نجات دهد...
 
کریمی گفت: در تله فیلم«در انتظار صبح»به تهیه کنندگی علی مهام و کارگردانی سید رحیم حسینی هم تعدادی زندانی از زندان می‌گریزند و وارد خانه یک روحانی می‌شوند، همراهی روحانی با این افراد سبب تحول شخصیت آن‌ها می‌شود...
 
وی تصریح کرد : تله فیلم«در بست تا لواسان» به تهیه کنندگی علی صفر خانی و کارگردانی جواد مزد آبادی روایت سه پیر مرد است که در روز تولد نوه یکی از آن‌ها ار خانه سالمندان می‌گریزند. مسئولان آسایشگاه و خانواده‌ها نیز به دنبال آن‌ها می‌گردند تا در ‌‌نهایت آن‌ها را می‌یابند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارگردان ، شبکه ، دو ، دومین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.