اولین نتایج کالبد شکافی جسد سوخته محمد ابو خضیر ،نوجوان فلسطینی که به دست افراد ناشناس کشته شده‌ است، نشان می‌‌دهد که وی زنده زنده سوزانده شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فرانسه، دادستان کل فلسطینیان اعلام کرد اولین نتایج کالبد شکافی جسد سوخته محمد ابو خضیر ،نوجوان فلسطینی که به دست افراد ناشناس کشته شده‌ است، نشان می‌‌دهد این نوجوان 16 ساله زنده زنده سوزانده شده است.

خبرگزاری رسمی فلسطینیان (وفا) جمعه شب به نقل از محمد العویوی، دادستان کل فلسطینیان، اعلام کرد:" سوختگی ناشی از آتش و عوارض آن علت مستقیم مرگ(خضیر) است."

"صابر العلول"، مدیر موسسه پزشکی قانونی فلسطینیان، تاکیدکرد کالبد شکافی این نوجوان فلسطینی توسط پزشکان قانونی اسرائیل در تل آویو صورت گرفته است.

وی  گفت 90 درصد جسد این نوجوان فلسطینی سوخته است و خاکستر در دستگاه تنفسی وی مشاهده شده است که به گفته وی همین مسئله نشان می‌دهد وی در زمان سوزانده شدن زنده بوده و این خاکسترها را استنشاق کرده است.

خضیر روز سه‌شنبه در محل زندگی خود در شرق بیت المقدس ربوده شد اما چند ساعت بعد جسد سوزانده شده وی در یکی از جنگل‌های  شهر پیدا شد .

  مراسم تشییع جنازه این نوجوان فلسطینی روز جمعه با حضور هزاران فلسطینی که فریاد می‌زدند"انتفاضه، انتفاضه" و خواستار قیامی جدید بر ضد اسرائیل بودند، برگزار شد.

این مراسم به درگیری با پلیس اسرائیل و شلیک گاز اشک‌آور، نارنجک صوتی و گلوله پلاستیکی منجر شد.

این درگیری ها جمعه شب در کرانه باختری ادامه یافت و به گفته منابع پزشکی ،طی آن دست کم یک فلسطینی در نابلس زخمی شد.

مسئولان فلسطینی گفته‌اند می‌خواهند با شروع انتفاضه جدید مقابله کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار