رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران نگران نباشند چرا که تیمی برای فصل بعد می‌بندیم که پاسخگوی تعهدات هم باشیم.

محمدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: من به هواداران پرسپولیس این قول را می‌دهم که تیم خوبی برای فصل بعد ببندیم و بازیکنان موثری را جذب کنیم تا در سه جام به موفقیت برسیم.

سیاسی درباره وضعیت ملی پوشان تیم پرسپولیس بیان کرد: رحیمی و دایی می‌توانند نظر نهایی در مورد ملی‌پوشان بدهند به هر حال مدیرعامل و سرمربی تیم براساس بودجه بهترین بازیکنان را برای فصل بعد جذب می‌کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولان تیم تمام تلاششان را می‌کنندتا مبلغ قرارداد حسینی را به حدی برسانند تا قادر به پرداخت آن باشیم.

مهرداد پولادی هم با تیم قرارداد دارد شرط جدایی این بازیکن این است که 40درصد قراردادش را به باشگاه پرسپولیس بدهد.

سیاسی عنوان کرد: ملی‌‌پوشان افتخار بزرگی برای تیم پرسپولیس محسوب می‌شوند اما اعتبار و آبروی باشگاه برایمان مهمتر از حفظ ملی‌پوشان است. همچنین جذب بازیکن ملاک نیست و ما تعهداتی در قبال بازیکنان داریم که باید انجام دهیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما دوست داریم که بازیکن شاخص جذب کنیم اما نمی‌خواهیم اتفاقات فصل قبل برای چند تن از بازیکنان رخ دهد و نتوانیم از آنها در طول فصل استفاده کنیم. علی دایی تا الان کمال همکاری را با مسئولان کرده و بودجه باشگاه را در نظر گرفته و تیم خوبی بسته است.

سیاسی در ادامه بیان کرد: رحیمی مدیرعامل تیم هم با حوصله تیم را تا الان جمع و جور کرده است. من از علی دایی و رحیمی تشکر می‌کنم که تا الان در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کردند.

وی بیان کرد: ما طوری با بازیکنان قرارداد می‌بندیم تا حساب بازیکنان وارد بدهیشان به باشگاه نشود و به تعهدات به بازیکنان عمل خواهیم کرد.

سیاسی در مورد بدهی 40 میلیاردی باشگاه پرسپولیس به اداره دارایی عنوان کرد: ما در حال رایزنی به مسئولان اداره دارایی هستیم تا مبلغی از این بدهی 40 میلیاردی را ببخشند. به هر حال همینطور قرارداد بی‌حساب و کتاب و خارج از چارچوب مالی در باشگاه بسته شده و همین امر باعث شده که هر سال بر بدهی‌های باشگاه افزوده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که با بستن یک تیم خوب هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: سیاسی ، اعتبار ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار