به منظور ارتباط دانشگاه با صنعت چهار ایده بازار تخصصی مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر و رنگ، مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی علیزاده، معاون اداره کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص گفت: پس از برگزاری موفق ایده بازار عمومی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر قرار است ایده بازارهای تخصصی در حوزه مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع برگزار کند.

وی درخصوص روند برگزاری ایده بازارهای تخصصی افزود: در هر یک از ایده بازارهای تخصصی سوالی طراحی می شود و دانشجویان باید براساس سوال طراحی شده ایده‌های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون اداره کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان داشت: مهلت ارائه ایده‌ها برای ایده بازار تخصصی مهندسی پلیمر تا 31 شهریورماه، ایده بازار تخصصی مهندسی شیمی تا 15 تیرماه، ایده بازار تخصصی مهندسی صنایع تا 15 شهریورماه و مهندسی کامپیوتر تا 15شهریورماه است.

علیزاده اضافه کرد: ایده‌های ارسال شده به دبیرخانه مورد داوری اولیه قرار می‌گیرد و پس از داوری اولیه زمان برگزاری ایده بازارهای تخصصی اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در هریک از ایده بازارهای تخصصی سه ایده به عنوان ایده های برگزیده انتخاب می شوند و این ایده ها در روز مشخصی برای اعضای هیات علمی دانشگاه ، صنعتگران و سرمایه گذاران ارائه می شوند.

معاون اداره کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در نهایت یک ایده به عنوان ایده برتر انتخاب می شود و از طرف اداره کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و برخی حامیان جایزه نقدی به ایده برتر اهدا می‌شود.

علیزاده بیان داشت: در هر ایده بازار تخصصی 10 ایده برگزیده نیز در قالب پوستر ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای شرکت در ایده بازارهای تخصصی دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌توانند به نشانی http://ideasbazaar.ir/ مراجعه کنند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار