لوئیس فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 با انتقاد از رسانه های کشورش گفت هیچ کس ما را باور نداشت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،عملکرد تیم ملی برزیل تا مرحله 8 تیمی و قبل از دیدار برابر کلمبیا مورد انتقاد رسانه های این کشور قرارداشت و آنها از تیم اسکولاری به دلیل عدم ارائه بازی های جذاب و تماشایی ناراضی بودند.
همین مسئله باعث شد تا اسکولاری از رسانه های برزیل خشمگین شود و پس از پیروزی 2-1 برابر کلمبیا و صعود به نیمه نهایی به انتقاد از رویکرد آنها بپردازد.
او که از نمایش بازیکنانش راضی بود گفت:" هیچکس به ما اعتقاد نداشت.این بازیکنان مهارت دارند و این کار را با فداکاری زیاد انجام می دهند."
او گفت" در نیمه دوم که ما گل دوم را زدیم و می تووانستیم بازی را آرام کنیم ،به بازی سرعت دادیم.لازم نبود چنین کاری بکنیم.آرام کردن بازی لازم است .اما فراموش نکنید که یک سال و نیم است که ما با این بازیکنان کار می کنیم".
او در مورد بازی با آلمان در مرحله نیمه نهایی نیز گفت:" ما بازی سختی پیش رو داریم،اما آلمان مانعی بر سر راه رسیدن ما به فینال است".

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار