ستاره تیم منچستر یونایتد برای سوارز پیغام فرستاد: تو یک بارسلونایی نیستی و از فکر پیوستن به کاتالان‌ها بیرون بیا.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال: در حالیکه مقدمات انتقال لوئیس سوارز ملی پوش اوروگوئه‌ای تیم لیورپول به باشگاه بارسلونا فراهم شده است اما پل اسکولز ستاره تیم منچستر یونایتد مهاجم لیورپول را نصیحت کرد از این کار منصرف شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، لوئیس سوارز مهاجم تیم ملی اوروگوئه و لیورپول به دلیل گاز گرفتن کتف ملی پوش ایتالیایی از سوی فیفا با 4 ماه محرومیت مواجه شد با این وجود سران باشگاه بارسلونا حاضر به پرداخت مبلغی وسوسه‌انگیز برای به خدمت گرفتن او شده‌اند.

پل اسکولز در وبلاگ شخصی خود پیغامی برای سوارز گذاشت و به او گفت: اگر سوارز با لیورپول خداحافظی کند و به بارسلونا بپیوندد آیا لیونل مسی او را می‌پذیرد؟ نتاسبی بین سوارز و مسی وجود ندارد، اگر مسی او را دوست داشته باشد سوارز فرصت حضور در تیم را می‌یابد اگر او را دوست نداشته باشد که دیگر سوارز هیچ شانسی برای بازی در بارسلونا نخواهد داشت.

بگذارید صادقانه بگویم سوارز در انتخاب بارسلونا بزرگترین اشتباه خود را مرتکب می‌شود، او یک بازیکن بارسلونایی نیست و اگر به رفتن از لیورپول اصرار دارد، رئال مادریت گزینه بهتری است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار