رئیس اداره HSE منطقه یک گفت: شاخص‌های HSE شهروندی با رویکرد سیستامتیک، پیشگیرانه و برنامه محور در راستای ایجاد محیط زندگی سالم و ایمن برای شهروندان تدوین شده است.

نرگس هادی‌زاده مقدم رئیس اداره HSE منطقه یک در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در گام اول اداره HSE منطقه با همکاری معاونت‌ها، ادارات و نواحی منطقه و سازمان‌هایی بین بخشی تعداد و آدرس مراکز خدمات شهری اعم از مراکز آموزشی، درمانی- بهداشتی فرهنگی و هنری، مذهبی، تفریحی، ورزشی مراکز خرید نظامی، صنعتی، ترافیکی و خدمات ایمنی را استخراج کرد.   
 
وی خاطر نشان کرد: در گام بعدی در نظر است که این مراکز مورد بازدید HSE قرار گیرند که نیازمند انجام بسترسازی لازم توسط سامانه HSE شهرداری تهران است.   
 
*برگزاری جلسه فصلی ستاد بحران ناحیه 7


کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر بین سازمان‌های تخصصی عضو ستاد بحران با عوامل شهرداری ناحیه 7، جلسه فصلی ستاد بحران ناحیه 7در محل ساختمان شهرداری این ناحیه مورخ 14 تیر ماه سال جاری برگزار شد.   
 
وی بیان کرد: این جلسه با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه یک و با حضور کلیه مسئولین ادارات و پرسنل شهرداری ناحیه 7 در سالن اجتماعات شهرداری این ناحیه برگزار شد.
 
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوباتی از جمله جمع آوری تیر برق‌های بلا استفاده در اتوبان صدر با همکاری اداره برق و پیگیری ناحیه، به عمل آوردن هماهنگی ناحیه قبل از اجرای هر گونه حفاری و اخذ مجوز جابه جایی علمک و کنتور ساختمان‌های در حال ساخت که پس از اجرا نیاز به مرمت دارند، انتقال یافتن نخاله‌های ساختمانی بعد از عملیات حفاری که تردد ساکنین محله را دچار مشکل ساخته و شکایت در این رابطه از طریق سامانه 137 زیاد است بعد از عملیات حفاری مرمت صورت گیرد، بررسی وضعیت فاضلاب روباز در قیطریه توسط اداره آب و فاضلاب و اداره بهداشت شمیرانات و ارائه راهکار لازم توسط این ادارت، صورت پذیرفتن تعامل بیشتر بین ادارات به منظور همکاری بهتر تصویب شد. 
 
انتهای پیام

برچسب ها: تیر برق ، شاخص ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار