برنامه "شبهای روشن" ویژه برنامه بعد از افطار شبكه دو، هر شب ساعت 21:30 به روی آنتن این شبكه می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، پیام ابراهیم پور گفت: برنامه "شبهای روشن" ویژه برنامه بعد از افطار شبكه دو، هر شب ساعت 21:30 به روی آنتن این شبكه می‌رود.
 
این برنامه طی 30 شب و در 30 قسمت هر شب با بیان سوژه ای برای مخاطبان و دعوت از مهمانانی كه از میان خانواده های ایرانی انتخاب می شوند، سعی دارد لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان به ارمغان آورد.

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: این برنامه تاكنون سوژه هایی همچون «چشم پوشی» و«همسایه و همنشینی» مهمان خانه مخاطبان بوده است و حجج اسلام زائری و ظهیری در آن بعنوان كارشناس مذهبی حضور داشته اند. این برنامه با حضور رسالت بوذری به عنوان مجری ثابت برنامه و مجید بهره مند در سمت كارشناس مجری رسانه و خبر، شنبه 14 تیر با موضوع «طبیعت و خانواده» به روی آنتن می رود كه حجت الاسلام علی سرلك در آن بعنوان كارشناس مذهبی حضور دارند و مطالبی را درخصوص سوژه برنامه مطرح می‌كنند.

ابراهیم پور با بیان اینكه این برنامه در چهارمین سری پخش خود با این محور به روی آنتن می رود كه مجری با مهمانانی كه از دل مردم رصد می شوند، به گپ و گفت می پردازد، ابراز كرد: مخاطبانی كه علاقه مندند به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشته باشند، می‌توانند نام و شماره خود را به شماره 30000225 پیامك كنند. استودیوی این برنامه زنده در فرهنگسرای شفق قرار دارد.

برنامه «شبهای روشن» كاری از گروه معارف شبكه دو سیماست كه در ایام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 21:30 به مدت 60 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می‌رود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۹:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۴
باعرض سلام وادب آرزوی قبولی وطاعات وعبادت شما بزرگواران عزیز
واینکه شبهای روشن امسال،کلی با سال قبل تفاوت داره، چرا که ازکارشناس خوب مثلی آقای مرادی عزیز استفاده کرده،عدم حضورایشان، از جالب بودن وزیبا بودن برنامه خیلی کم کرده. واینکه اجرای اقای بوذری با تفاخر شدید آمیخته شده حس برتری جویی نسبت به کارشناس برنامه چهره زیبایی نیست فروتنی و با وقاربودن بهتر وسعی درخودنمائی بیشتر آخه چرا؟ شما که مشهوری سعی کن ازاین گرداب بیرون بیایی ای انسان.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۲۶ ۱۵ تير ۱۳۹۴
به نظرم این حس تفاخر نیست ،برای کنترل برنامه گاهی جدی به نظر می رسن.من از اجرای خوبشون تشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۳:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
با سلام واحترام
خدمت تمامی عوامل پخش برنامۀ زیبای شبهای روشن واقعا همه چیز برنامه تان
عالی و عالی فقط خواهش میکنم از آقای حامد زمانی هم دربرنامه خود دعوت بعمل آورید حیف این همه خواننده رو دعوت میکنین
آقای زمانی خواننده ای که صدایش تکه و همه کارشون عالیه راستی از اجرای آقای بوذری میخواستم نقد کنم اینکه آقای بوذری دربعضی مواقع
حد بین روک گویی و بجا سخن گفتن رو اشتباه میگیرن البته منظور بدی نداشتم ویکی از طرفداران ایشون هستم ولی حرکات دستاشون خیلی زیاده .معلومه که عادتشونه ولی دراجرا کمی آرامتر و با طمأنینه باشن عالی میشن واز مهمان برنامه تان خصوصا از آقای سرلک بیشتر دربرنامه خود استفاده کنید خیلی خوب صحبت میکنن کلا همه چیز برنامه تان عالی و عالی و دکور برنامه نسبت به پارسال خیلی عالی و زیبااست و ببخشید اگر نقدم را خیلی صریح گفتم قصد وغرض سوئی درکارنبوده . باسپاس
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۲۳:۲۵ ۱۵ تير ۱۳۹۳
با عرض سلام میخواستم خواهش کنم برنامه شبهای روشن امشب 16 تیر گزارش شیرین رو واسم به صورت تصویری ایمیل کنید،آخه میخوام واسه بپه های پرتوقغ ومفرح تجربه ای باشه
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۰:۰۰ ۱۵ تير ۱۳۹۳
باعرض سلام و ادب میخواستم خواهش کنم که حتما دربرنامه خود درباره خودشناسی گفتگو کنید همه چیز برنامه از اجرای آقای بوذری و همچنین از مهمان برنامه حاج آقا سرلک بسیار سپاس گذارم فقط همانطور که پیشترذکرکرده ام درباره موضوع بحث کمی بیشتر فکرکنید موضوعهای خوب و با کیفیت نه سطحی باتشکر.
آخرین اخبار