کفاش خبر داد

اختصاص 4 میلیارد تومان برای یک روز با نشاط در مدارس/اجرای طرح یه روز با نشاط در 2000 مدرسه

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: رقمی حدود 4 میلیارد تومان برای طرح یک روز بانشاط در 2 هزار مدرسه منتخب کشور در نظر گرفته شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح یک روز بانشاط جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در روزهای پنج شنبه در 2 هزار مدرسه ابتدایی سطح کشور به صورت آزمایشی از سال تحصیلی جدید اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود : انتخاب این 2000 مدرسه از مدارس کشور با توجه به ظرفیت استان ها صورت می گیرد و پنجشنبه ها این مدارس باز هستند و مدیر و عوامل اجرایی در مدرسه حضور خواهند داشت.
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین اظهار داشت: بر اساس این طرح کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوان با برنامه های فوق برنامه و هنرهای نمایشی در مدارس حضور می یابند یا دانش آموزان به کانون ها می روند.

کفاش در تشریح "یک روز بانشاط" اضافه کرد: دانش آموزان در مدارس ثبت نام می کنند و باتوجه به میل و رغبت خود در بوفه ای از فعالیت های پرورشی شرکت خواهند کرد که البته انتخاب فعالیت ها با توجه به امکانات و شرایط مدرسه متفاوت می شود.

وی بااشاره به اینکه وجه پرداختی توسط دانش آموزان دراین امربسیار ناچیز است تصریح کرد: دراین روز امکانات مدرسه به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و همچنین اعتباری از بخش کیفیت بخشی و همچنین مشارکت های اولیا و هیئت امنا به این طرح تزریق می شود و همزمان باز خوردهای این طرح را ارزیابی خواهیم کرد و بر اساس این ارزیابی ها در خصوص ادامه یا توقف این طرح تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: اختصاص ، نشاط ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار