سفرنامه "غذا دعا عشق" نوشته الیزابت گیلبرت با ترجمه ندا شادنظر به چاپ پنجم رسید.

به گزارشحوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ کتاب "غذا، دعا، عشق" داستان واقعی زنی در جست‌وجوی همه‌چیز در ایتالیا، هند و اندونزی نوشته الیزابت گیلبرت و با ترجمه ندا شادنظر برای دومین بار روانه بازار نشر شد.
 
نثر این کتاب صمیمانه و ساده است و نویسنده تجربیات خود را برای مخاطب روایت می‌کند. کتاب در زمان انتشارش با استقبال زیادی از سوی مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد، اما برخی نیز از آن انتقاد کردند و حتی کتاب طنزی نیز در پاسخ به این اثر نوشته شد.
 
الیزابت گیلبرت در این کتاب خاطرات پس از طلاقش را در سفری به دور دنیا روایت می‌کند و نیز از آنچه به‌دست می‌آورد، سخن می‌گوید.

 گیلبرت در 32 سالگی، تحصیل‌کرده‌ای است که خانه و همسری دارد و به‌عنوان یک نویسنده، روزگار موفقی می‌گذراند، اما او از زندگی مشترکش راضی نیست و کارش به جدایی می‌رسد. پس از طلاق تلاش‌هایی برای برقراری روابط جدید می‌کند که حاصلی به همراه ندارد.

چند سال بعد از جدایی، زندگی را در سفر می‌گذراند، به طوری‌که چهار ماه در ایتالیا به خوردن و لذت بردن از زندگی (غذا)، چهار ماه در هند در جست‌وجوی معنویات (دعا) و پایان سال سفر را در بالی اندونزی برای برقراری «تعادل» میان این دو و یافتن «عشق» سپری می کند.
 
 این کتاب به همت انتشارات افراز  در2200 نسخه و با بهای 17700 تومان هم اکنون در دسترس علاقمندان  به این اثر است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: سفرنامه ، زندگی ، ترجمه ، چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار