شهرام شکوهی خواننده آلبوم «مدارا» در ادامه جشنواره کنسرت های جزیره کیش، همراه با گروه ارکستر خود در تالار شهر این جزیره با علاقه مندان خود دیدار کرد.

 به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ شهرام شکوهی خواننده آلبوم «مدارا» در ادامه جشنواره کنسرت های جزیره کیش، همراه با گروه ارکستر خود در تالار شهر این جزیره با علاقه مندان خود دیدار کرد.
 
در این کنسرت شهرام شکوهی قطعات محبوب دو آلبوم گذشته خود، «مدارا» و «کولی عشق» را برای مخاطبان خود به مرحله اجرا در آورد.
 

 
"مدار"ا،" اسیری"، "شب و بارون"، "دلبری از تو"،" برو"، "خیال کن"، "دلم خونه"، "دل دیوونه"، "گل و خار"، "لیلی و مجنون" و برخی قطعات آلبوم «کولی عشق» از جمله قطعات اجرایی در این کنسرت بودند.
 
اعضای ارکستر شهرام شکوهی را امیرحسین کاشانیان به عنوان سرپرست گروه و نوازنده گیتار، گرشا رضایی رهبر ارکستر و گیتار باس, عماد لاریجانی کیبورد ۱، داریوش صالح پور گیتار، میلاد شهابی گیتار، نیما غفاری درامز، مهدی پاشا پرکاشن، محسن خلیلیان کیبورد ۲ و سام میرزایی گیتار تشکیل میدادند.
 
حواشی این کنسرت:
 
حمید ماهی صفت طنز پرداز مطرح کشورمان به همراه سید مرتضی حسینی و رضا رویگری از جمله میهمانان ویژه این کنسرت بودند.
 

 
در طول اجرای قطعه «لیلی و مجنون» همخوانی بسیار خوب مردم باعث شد شهرام شکوهی عمده بار اجرای این قطعه را بر عهده مخاطبانش گذاشت.
 
در اواسط کنسرت شهرام شکوهی سورپرایز خود را برایعلاقه مندانش رونمایی کرد. او چند قطعه محبوب و انرژیک خود را به همراه تنظیمی جدید و بدون توقف اجرا کرد که این بخش بیش از 15 دقیقه به طول انجامید.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آلبوم ، کنسرت ، خواننده ، مخاطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.