عضو ائتلاف دولت قانون در سخنانی تاکید کرد تغییر "نوری المالکی" در شرایط کنونی باعث تضعیف روحیه نیروهای ارتش عراق می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران"عباس البیاتی" در مصاحبه با شبکه السومریه با اشاره به اینکه تغییر "نوری المالکی" در این مرحله دشوار به تضعیف روحیه ارتش در جنگ بر ضد سازمان‌های تروریستی و گروه‌های مسلح می‌انجامد، تاکید کرد: اصرار ما بر نامزدی "نوری المالکی" برای پست نخست وزیری برای سومین بار متوالی از اشتیاق بر قانون اساسی و تثبیت دمکراسی و نظر مردم نشات می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه "نوری المالکی" بیشتری رای را در انتخابات پارلمانی به خود اختصاص داد و فهرست وی رای اکثریت استان‌ها را به دست آورد، تصریح کرد: شایسته است که شرکای سیاسی به اراده مردم در تعیین سرنوشت خود و انتخاب نخست وزیر احترام بگذارند.

عضو کمیسیون امنیت و دفاع عراق در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت: ائتلاف دولت قانون از سازوکار ائتلاف ملی در انتخاب نخست وزیری عدول نخواهد کرد.

"البیاتی" با تاکید بر اینکه ائتلاف دولت قانون به نامزدی "نوری المالکی" برای پست نخست وزیری عراق پایبند است، گفت: تعهد به "المالکی" تضمینی برای عبور از مرحله دشواری است که عراق شاهد آن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار