دهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی بزرگسالان از 17 تیرماه به مدت 21 روز در سد سلیمان شاه شهر سنقر استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از برگزاری 9 مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان در دریاچه آزادی و دریاچه چیتگر، این بار اردوی تدارکاتی این تیم در سد سلیمان شاه شهر سنقر استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

تیم های ملی روئینگ کشورمان به دلیل عدم وجود پیست استاندارد این رشته در کشور، تمرینات خود را پشت سدها انجام می دهند. به همین منظور پس از انتقال اردوی تیم ملی روئینگ مردان به سد شهر چای ارومیه، اردوی تیم ملی بانوان نیز به سد سلیمان شهر سنقر کرمانشاه منتقل شد.

این مرحله از اردو که از فردا 17 تیرماه با حضور 9 پاروزن آغاز می شود تا 21 روز ادامه پیدا خواهد کرد.

افشین فرزام مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان است و بهناز مرادخانی به عنوان مربی او را در امر هدایت این تیم همراهی می کند.

سولماز عباسی آزاد و مریم سعیدی از تهران، نازنین ملائی و حمیرا برزگر از گیلان، مهسا جاور و فرحناز عشقی از زنجان، شیما جباری از مازندران، نازنین رحمانی از کرمانشاه و رویا عباسی از آذربایجان غربی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوی آمادگی هستند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار