قائم مقام شهردار از اجرای طرح جهادی با هدف ترویج قرآن و مولفه‌های بانگ اذان در شهر و مساجد منطقه 5 خبر داد.

رضا مرادی قائم مقام شهردار منطقه در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به ماه تزکیه و قرب خدا در ماه مبارک رمضان گفت: مدیریت شهری تلاش دارد با اجرای طح جهادی گلبانگ اذان و ترویج نماز و قرآن معنوی را برای بهره‌مندی شهروندان فراهم کند.

وی با تاکید بر اجرای طرح جهادی در ماه مبارک رمضان گفت: ایجاد محیطی آرام و پرفیض معنوی در فضاهای شهری، برپایی محافل انس با قرآن، غبار روبی و زیباسازی مساجد در کلیه ساختمان‌ها و اماکن متعلق به شهرداری و ایجاد سیستم یک پارچه پخش اذان در سطح محلات از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد. مرادی با اشاره به اینکه محورهای 4گانه طرح با اشاره بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و مدیریت جهادی اظهار داشت: در راستای فراهم کردن ترویج فرهنگ قرآن و نماز، ضمن اجرای طرح‌ها در آماده‌سازی مساجد و ساماندهی معابر در قالب ایمن سازی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی نواحی 7 گانه، ایستگاه‌هایی در سطح منطقه و افطاری ساده در میادین اصلی و معابر برتر برپا می‌شود.

مرادی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره تابستان در 3 بخش قرآنی، فرهنگی و ورزشی در بوستان جوانمردان افزود: ترویج اشاعه و ارزش‌های دینی با فعال شدن پردیس قرآنی در بوستان جوانمردان با مشاوره‌های تخصصی آموزش قرآن کریم و روانشناسی به سبک زندگی اسلامی با رویکرد قرآنی اجرا می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: گلبانگ ، ادان ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار