دبیر اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس، اصفهان از برگزاری مسابقه نقاشی کودکان در حاشیه این اجلاس خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، مسعود حسین میرزایی" تصریح کرد: مشارکت کودکان به عنوان نسل آینده ساز جامعه، در پاسداری از هویت و ارزش های ملی و انسانی یک جامعه امری ضروری است .

وی افزود: برگزاری این مسابقه با هدف انتقال بین نسلی میراث ارزشمند گذشتگان و همچنین حفظ و ترویج آن می باشد.

او تصریح کرد : جشن ها، مراسم ها و مناسک آیینی، بازی ها و ورزش بومی و محلی، نمایش ها، تئاترهای آیینی، اجرای موسیقی بومی و سنتی در بین مردم، افسانه ها، قصه ها و لالایی ها، هنرهای سنتی، صنایع دستی و سنتی، مشاغل سنتی مرتبط با محیط زیست و طبیعت است که تمامی کودکان 7 تا 14 سال جهان می توانند با ارایه حداکثر 4 اثر در ابعاد 30 در 40 سانتی متر در این مسابقه شرکت نمایند.

این مقام مسوول 21 شهریور سال جاری را آخرین مهلت ارسال آثار ذکر کرد و گفت: علاقمندان می توانند جهت دریافت فرم و شرایط شرکت در مسابقه به پایگاه اطلاع رسانی www.iccn2014.ir مراجعه و آثار خود را به آدرس دبیر خانه اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس، واقع در اصفهان خیابان باغ گلدسته، پارک شهید رجایی ارسال نمایند .

شایان ذکر است فرم شرکت در مسابقه در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حوزه هنری و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشورو همچنین روابط عمومی های شهرداریها توزیع شده است.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.