سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ قنبرپور سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: از 14 تیر ماه یک اردوی 7 روزه را آغاز کرده ایم و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را در دستور کاری بازیکنان قرار داده‌ایم تا ملی پوشان از این پس علاوه بر تمرینات بدنسازی، فعالیت‌های تکنیکی و تاکتیک تیمی را انجام دهند و به هماهنگی لازم برسند.
 
با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند را پیش رو داریم، طبق برنامه ریزی 6 مرحله اردوی تدارکاتی دیگر باید برگزار شود تا بازیکنان به اوج آمادگی خود برسند.

وی افزود: پس از پایان این اردوی 7 روزه، اردوی دوم خود را در بابلسر از 26 تیر تا 2 مرداد برگزار می کنیم تا از لحاظ اب و هوا و به دلیل شرجی بودن،  بازیکنان با شرایط تایلند خود را وفق دهند.
 
سپس بعد از استراحتی کوتاه، سومین مرحله از اردوی تدارکاتی خود را در کشور ژاپن برگزار خواهیم کرد و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان این کشور انجام خواهیم داد. در واقع این بازی علاوه بر اینکه به تجربه بازیکنان کمک می کند، باعث می شود محک جدی بخورند و کادر فنی با ارزیابی عملکرد تک به تک بازیکنان، برای رقابت‌ها قهرمانی اسیا برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد. پس از آن به تهران خواهیم آمد و چند اردوی تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد و سپس به تایلند اعزام می شویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت:خوشبختانه بازیکنانم مستعد هستند و میل به پیشرفت دارند و در اردوهای باقی مانده تلاش می کنند تا به اوج آمادگی برسند.
 
ما نیز تمام تلاش خود را به کار می گیریم که ملی پوشان از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار داشته باشند. اگر اردو ها با همین روند ادامه داشته باشد با آمادگی بسیار خوبی به تایلند می رویم.
 
البته به فدراسیون فوتبال تایلند نامه‌ای را مبنی بر اینکه یک اردوی تدارکاتی در این کشور داشته باشیم، ارسال کردیم که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تایلند پاسخی به ما داده نشده است.
 
هدفمان از حضور در این کشور این بود که بازیکنان از لحاظ اب و هوایی، تمرینات و آمادگی خود را وفق دهند که گویا مورد موافقت قرار نگرفته است.
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: فوتبال ، تیم ، ملی ، ایران ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار