فروش فیلم "شریر" با بازی "آنجلینا جولی" و با احتساب فروش بین‌المللی‌اش به رقم 600 میلیون دلار رسید.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از سینما بلند، متاسفانه تابستان امسال فیلم‌هایی که اکران شد آنگونه نبود که مخاطبان انتظار داشتند و فیلم‌های ابر قهرمانی کاملا گیشه‌ها را تسخیر کرده‌اند.

در این میان تنها یک فیلم توانست خود را نشان دهد و تنها فیلمی بود که توانست بدون حضور حتی یک ابر قهرمان فروشی بیش از 600 میلیون دلار داشته باشد. دراین فیلم "آنجلینا جولی" ایفای نقش می‌کند.

طبق آخرین اخبار از فروش گیشه‌های آمریکا فیلم "شریر" توانسته با فروش بین‌المللی‌اش حدود 602 میلیون دلار فروش داشته باشد. فیلم "شریر" همزمان با فیلم "گودزیلا" به روی پرده رفت.

"گودزیلا" که در ظاهر رقیبی سرسخت برای فیلم "شریر" به حساب می‌آمد، اما فیلم "شریر" توانست با فروش بالای خود مدت زمان بیشتری در بین ده فیلم برتر تابستان قرار گیرد.

یکسری بر این باورند که قدرت بازی "آنجلینا جولی" درفیلم باعث موفقیت این فیلم شده است. عده‌ای دیگر بر این باورند که این فیلم چون بازسازی داستان قدیمی "زیبای خفته" است که مخاطبان آن بیشتر با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

این دو علت به خودی خود دلیل موجهی برای موفقیت یک فیلم است اما یک عامل دیگر دخیل است. کمپانی "دیزنی" نامی شناخته در عرصه فیلم و انیمیشن است و با تبلیغی فراگیری که درکل جهان دارد قادر خواهد بود تا هر فیلمی را به مرز موفقیت برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار