مدیر کل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: تعداد پروازهای خارجی این فرودگاه در سه ماه نخست امسال درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 35.1 درصد افزایش یافت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان،علی قاسم زاده» افزود: تعداد پروازهای ورودی و خروجی خارجی در سه ماه نخست امسال 934 و در بهار پارسال 691 بود.

قاسم زاده گفت: با پروازهای خارجی، 179 هزار و 398 نفر جابه جا شدند که 28.2درصد بیشتر از سال قبل است.
فرودگاه اصفهان به شهرهای نجف اشرف، کویت، استانبول، دبی، بغداد و جده پرواز دارد.

وی با بیان اینکه تعداد پروازهای داخلی در سه ماه اول امسال سه هزار و 692 بود، اضافه کرد: این پروازها نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.2 درصد افزایش نشان می دهد.

مدیر کل فرودگاه اصفهان تعداد مسافران داخلی در این مدت را 417 هزار و 561 نفر اعلام کرد که هشت درصد بیشتر از شمار مسافران دوره مشابه سال گذشته است.

قاسم زاده میزان بار داخلی جابه جا شده را سه هزار و 282 تن بیان کرد و افزود: این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل، 11.9 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: سه هزار و 48 تن بار خارجی نیز امسال از طریق فرودگاه اصفهان جا به جا شد که در مقایسه با بهار92، 31.3 درصد افزایش نشان می دهد.

اصفهان در ماههای گذشته به دلیل بهبود روابط دیپلماتیک و سیاست های دولت تدبیر و امید شاهد افزایش ورود گردشگران خارجی بوده است بطوریکه در فروردین ماه سال جاری بیش از 12هزار و 30 نفر گردشگر خارجی به این شهر آمدند.
این میزان 56 درصد بیشتر از فروردین سال 92 بود. /س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.