مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال تهران از انجام مذاکرات نهایی با باشگاه استقلال خبر داد.

امیرحسین صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: چند روزی است که با مسئولان باشگاه استقلال و نظری جویباری مذاکرات مثبتی داشته‌ام و سعی کرده‌ام که نظرات 2 طرف به یکدیگر نزدیک شود.

مدافع ملی‌پوش استقلال ادامه داد: امروز مذاکراتی را با نظری جویباری داشته‌ام که می‌توان از آنها بعنوان مذاکرات نهایی نام برد و تا فردا تکلیف ماندن یا رفتنم از استقلال مشخص می‌شود، سعی دارم بهترین تصمیم ممکن را در مورد آینده ورزشی‌ام اتخاذ کنم.

صادقی افزود: استقلال تیم بزرگی است و افتخار هر بازیکنی است که بتواند لباس این تیم را بر تن کند، من هم از این قائده مستثنی نیستم. سال‌ها است که برای این تیم بزرگ به میدان رفته و از جان ودل برای موفقیتش تلاش کرده‌ام.

کار کردن در کنار امیر قلعه نویی برای من روزهای خوبی را در فوتبال به همراه داشته است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که فصل آینده هم لباس این تیم پرطرفدار را بر تن داشته باشم.

مدافع ملی‌پوش استقلال در خصوص مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل هم گفت: 4 تیم بزرگ جهان به این مرحله راه یافته‌اند، برزیل میزبان، آلمان همیشه مدعی، آرژانتین به همراه فوق ستاره‌اش لیونل مسی و هلند هجومی و پرتلاش همیشگی نمی‌توان به آسانی پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان این دوره خواهد شد، درهر صورت امیدوارم شاهد بازی‌های زیبایی در ادامه جام باشیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: صادقی ، استقلال ، مدافع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرگان
۱۶:۲۵ ۱۶ تير ۱۳۹۳
این خبر جدیده؟؟؟ تو رو خدا یکی جواب بده
پس اون خبری که گفتن 2 ساله بسته چی؟!
آخرین اخبار