کارشناس فوتبال گفت: چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2014 تیم‌هایی هستند قدرتی ولی سبک بازی‌شان با یکدیگر متفاوت است و هر کدام شانس برد در این دیدارها را دارند.

  سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در باره ارزیابی‌اش از تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی افزود: تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2014 قوی و قدرتی هستند و سبک بازی 4 تیم ساده ولی متفاوت از یکدیگر بازی می‌کنند.
وی همچنین در باره ارزیابی اش از اینکه کدام یک از تیم‌ها به فینال جام جهانی راه پیدا می‌کند، افزود: هر 4 تیم در بازی‌های جام جهانی 2014 عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشتند و جزو تیم‌های برتر به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کرده‌اند.
 وی در ادامه بیان کرد: تیم‌ آلمان، تیمی است منسجم و با وجود بازیکنان خوب عملکرد بهتری نسبت به 3 تیم دیگر دارد و سبک بازی آلمان از تیم‌های دیگر حاضر در مرحله نیمه‌نهایی بهتر است و به همین خاطر تیم آلمان می‌تواند شانس بیشتری برای صعود به جام جهانی داشته باشد.
 وی در ادامه افزود: کی‌روش برای تیم ملی گزینه مناسبی است در صورتی که 5 مربی جوان در کنارش بگذارند تا بتوانند تجربه‌اندوزی کنند.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار