مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شماره حساب مناسبتهای ماه مبارک رمضان این نهاد را جهت کمکهای مردم خیر و نیکوکار به نیازمندان اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عباس دارائی در ارتباط با مشارکت نیکوکاران در اطعام نیازمندان،گفت: اين نهاد طبق سنوات گذشته آمادگي دارد تا با كمك مردم خير و نوعدوست ايران اسلامي سفره هاي اطعام و افطار محرومان را در سراسر كشور بگستراند که بر این اساس شماره حساب جاری 0103333333000 و همچنین شماره حساب 3333 بانک ملی شعبه پیام انقلاب کد98 بدین منظور اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام در پایگاههای این نهاد همزمان با شهادت حضرت علی(ع) در 21 ماه مبارک رمضان در سراسر کشور،خاطر نشان کرد: علاوه بر پایگاهها و دفاتر این نهاد، شماره حساب جاری0102560256002 و همچنین شماره حساب 1111 بانک ملی شعبه کمیته امداد کد526 به منظور کمک به نيازهاي ضروري کودکان يتيم اختصاص يافته است.

دارائی به جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با عید سعید فطر اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر پایگاههای ویژه کمک به زندانیان نیازمند از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شماره حساب جاری0102580258006 و شماره حساب 4 رقمی 6666 بانک ملی  شعبه کمیته امداد کد526 به این امر اختصاص یافته است.

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره)  شماره حساب جاری 0102570257004 و شماره حساب 9999 بانک ملی شعبه کمیته امداد کد526 را جهت واریز وجوهات امانی شرعی اعلام کرد.

 وي خاطرنشان کرد:هموطنان مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) به نشاني  www.emdad.ir نیز مراجعه کنند.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری مراسم جشن رمضان و برپایی بازارچه خیریه جشن رمضان به منظور  عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت این نهاد در مجتمع  فرهنگی اداری ولایت دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) واقع در منطقه سوهانک تهران از ابتدا تا پایان  ماه مبارک رمضان،یادآور شد: در راستاي ترويج سنت حسنه انفاق و نيكوكاري در ماه مبارک رمضان طرح هاي مختلفي از جمله:اطعام نيازمندان، طرح اكرام ايتام، آزادي زندانيان، طرح محسنين، طرح شفاء و  ... در بازارچه جشن رمضان در حاشيه جشن معنوي و ملي رمضان نیز برگزار مي شود.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار