کارشناس فوتبال گفت: آلمان از نظر تاکتیکی و ساختار بسیار قوی است و بازیکنانش از نظر روحی بسیار آماده تر هستند و برد با آلمان خواهد بود.

فریدون معینی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همه تیمهای حاضر در مرحله نیمه نهایی خوب بودند که توانستند به این مرحله برسند ولی فوتبال مشخص نمی‌‍کند چه تیمهایی فینالیست خواهند شد.

وی گفت: آلمان از نظر تاکتیک و ساخت شیوه جدید را به کار می‌برد و برزیل متکی به ساختار قدیمی خود است هر چند برزیل تا حدی در زیمنه تاکتیک سبک جدیدی در پیش گرفته است ولی در مقایسه با آلمان سبک جدیدی ندارد.

وی در ادامه افزود: آلمان از برزیل بهتر است برزیل خیلی به ملت خود متعهدات و انگیزه قوی دارد بازیکنان تیم آلمان از نظر جسمی و روحی واقعا قوی هستند چون بازیکنان تیم آلمان از دوران کودکی با هم آموزش دیده اندو تربیت شده‌اند.

معینی همچنین تصریح کرد: بازیکنان تیم آلمان تا آخرین لحظه میل به حمله کردن دارند و آمادگی زیادی دارند نبود 2 ستاره در تیم برزیل بسیار تأثیر گذار است و ‌آلمان به همین دلیل ممکن است این بازی را آسان فرض کند ولی برزیل جایگزین برای 2 بازیکن خواهد داشت که کمبود سیلوا و نیمار را جبران کند و از نظر من در این بازی برد با ژرمن ها خواهد بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساری
۰۷:۱۰ ۱۷ تير ۱۳۹۳
آٰفرین من از اول می دونستم آلمان قهرمانه
آخرین اخبار