با توجه به جایگاه ویژه و ممتاز طرح های قرآنی در برنامه های فرهنگی ستاد، به اطلاع تمامی دانشجویان و اساتید علاقمند به برنامه‌های قرآنی می رساند؛ با هدف ایجاد جریان نورانی تلاوت قرآن در بین دانشگاهیان، می‌توانند در این طرح شرکت کرده و از جوایز ارزنده که یکی از آنها سهمیه عمره می‌باشد بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از لبیک، بیژن لطفی مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به جایگاه ویژه و ممتاز طرح‌های قرآنی در برنامه های فرهنگی ستاد، به اطلاع تمامی دانشجویان و اساتید علاقمند به برنامه‌های قرآنی می‌رساند؛ با هدف ایجاد جریان نورانی تلاوت قرآن در بین دانشگاهیان، می توانند در این طرح شرکت کرده و از جوایز ارزنده که یکی از آنها سهمیه عمره می باشد بهره مند شوند.

شرکت در این طرح به این صورت است که دانشگاهیان سراسر کشور در صورت تمایل به ختم قرآن ابتدا عدد114 را به سامانه 3000801213 ارسال کرده و بعد از دریافت پیامک اول که حاوی پیامکی است به شرح زیر در طرح شرکت خواهند کرد.

برای شرکت به صورت جزء،حزب و یا صفحه، حروف مشخص شده در زیر را به سامانه پیامکی 3000801213 ارسال کرده و بعد از مشخص شدن بخش موردنظر و قرائت آن جز شرکت کنندگان در طرح و قرعه کشی عمره قرار خواهید گرفت.

ختم قرآن به صورت جزء، ارسال حرف ج

ختم قرآن به صورت حزب، ارسال حرف ح

ختم قرآن به صورت صفحه، ارسال حرف ص

نکته: خواهشمند است برای ارسال حروف مشخص شده جهت شرکت در این طرح فقط حروف را به سامانه ارسال کنید.در غیر این صورت برنامه، پیام شما را شناسایی نکرده و نمی توانید در طرح شرکت کنید. همچنین شماره هایی که در لیست سیاه مخابرات هستند و پیام های تبلیغاتی را دریافت نمی کنند، نمی توانند در این طرح شرکت کنند.

قرعه کشی بعد از ماه رمضان به صورت سیستمی انجام شده و اسامی برندگان در لبیک قرار خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شبکه اجتماعی زمزم مراجعه کرده و با جستجویlabbayk.ir در قسمت جستجو پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار