معاون شهردار زنجان با اشاره به اینکه برای یکسان سازی خدمات شهرداری در زمینه حمل و نقل، کارت شهروندی راه اندازی می‌شود، گفت: به جای استفاده از چندین کارت مثل کارت بلیط، کارت پارک و غیره از کارت شهروندی استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سمانه شاددل در زنجان با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس برای افراد کم توان جسمی مناسب سازی می‌شود، اظهار کرد: ایستگاه‌های اتوبوس از لحاظ کف‌سازی و جایگاه مسافر و غیره با مشارکت بخش خصوصی تجهیز و مناسب سازی می‌شود.

وی از احداث پارکینگ‌های طبقاتی خبر داد و افزود: برای حذف پارکینگ‌های حاشیه‌ای چندین پارکینگ در نقاط مختلف شهر احداث می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به اینکه برای ایجاد خطوط ویژه اتوبوس در همه نقاط شهر با مشکل محدودیت عرض معابر واجه هستیم، تصریح کرد: باید پارکینگ‌های حاشیه ای در سطح شهر حذف شود.

وی با بیان اینکه یکی ازمهم ترین پارکینک‌های طبقاتی در پروژه سبزه میدان  پیش بینی شده است، گفت: احداث پارکینگ‌های طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود به طوری که زمین و عوارضی برعهده شهر داری و ساخت آن بر عهده سرمایه گذار بخش خصوصی است.

شاددل با اشاره به ایجاد ایستگاه مکانیزه در بلوار آزادی و بلوار استقلال، تصریح کرد: برای ایجاد و تجهیز ایستگاه‌های عابر پیاده نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم.

وی با بیان اینکه پل‌های عابر مکانیزه شهر تعمیر و راه اندازی می‌شوند، افزود: تلفیق تعمیر و نگهداری از پل‌های عابر پیاده و واگذاری پل برای تبلیغ به پیمانکاران کار موفقی نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به اینکه استاندارد سازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیازمند همکاری بخش خصوصی است، گفت: هم اکنون هیچگونه استاندارد سازی انجام نشده است چون توجیه اقتصادی برای بخش خصوصی ندارد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: زنجان ، شهروندی ، کارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.