این مایه تاسف است که برخی دولت ها و شخصیت های عربی، به جای آنکه یاریگر برادران عرب خود بوده و از دردهای آنها بکاهند، مجری توطئه‌های غربی علیه آنان شده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "الوطن"؛ از زمان آغاز بحران، در سرزمین‌های عربی، دخالت‌های بیگانگان در امور داخلی دولت‌های عربی که منبع آن غرب و برخی عرب ها هستند، گوشزد شد. ابن ایده و دخالت‌ها، در سوریه که یکی از مهمترین مناطق استراتژیک عربی است، به اوج خود رسید و روشن ساخت که چه کسی در کنار سوریه و چه کسی در کنار تروریست است و از همه جهت، از آن حمایت می‌کند و اکنون نیز در عراق شاهد آن هستیم، همانطور که پیش از این در لبنان و یمن با آن روبه رو بودیم و همچنان، در شکل های مختلف، در بسیاری از کشورهای جهان، ظهور می‌یابد. 

عواقب بازی با آتش را هشدار داده بودیم و رئیس جمهور سوریه گفته بود، آتش این جنگ به دامن خود بانیان آن باز خواهد گشت. کسانی که با خون ملت سوریه بازی کرده‌اند، هرگز نخواهند توانست از چنگال کسانی که به زودی، امنیت و سرنوشتشان را به بازی خواهند گرفت، فرار کنند. 

با یک نگاه عمیق، متوجه خواهیم شد، اسرائیل، بیشترین استفاده را از جریانات سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورهای عربی، برده است. در واقع، تمام دولت‌های عربی که به تروریست در این کشورها کمک کردند، به اسرائیل در تحقق خواسته هایش مبنی بر ایجاد آشوب به بهترین شکل در کشورهای عربی کمک کرده اند.

تنها هشدارهای متناوب در خصوص باز گشت شراره‌های آتش این دخالت‌ها به دامن بانیان آن کافی بود و اکنون، این هشدارها به واقعیت پیوسته و به تدریج این آتش دامنگیر خود آنان شده است. هرکه برای کشتار ملت بی‌گناه سرمایه‌گذاری کرد دیری نخواهد پایید که مرگ گلوگیر وی خواهد شد و نتیجه اعمال خود را خواهد دید. 

این مایه تاسف است که برخی دولت‌ها و شخصیت‌های عربی، به جای آنکه یاریگر برادران عرب خود بوده و از دردهای آنها بکاهند، مجری توطئه های غربی علیه آنان شده‌اند. مسئولیت کشتار هزاران سوری متوجه برخی از همین دولتها و شخصیتهای عربی است و ویرانی و نابودی که شاهد آن هستیم، حاصل مشارکت های آنان در شعله ور ساختن آتش جنگ و ساخته ی دست آنهاست. 

 اکنون، برخی واکنش ها شروع شده و ناگزیر، تروریسم، پس از آنکه راه خروجی ندارد و تمام درها به رویش بسته شده، به موطن اصلی خود باز می گردد. کسی که دست خود را به خون برادران خویش آلوده کرده و مصیبت های فراوانی برای آنها به بار آورده است، به زودی نتیجه اعمال خود را خواهد دید؛ خون عربی، بسیار ارزشمند است و اگر گریزی از ریخته شدنش نباشد، پس باید در میدان‌های جنگ علیه اشغالگران و علیه رژیم صهیونیستی ریخته که سرزمین های فلسطینی را غصب کرده ریخته شود، نه در جنگهای طائفه‌ای و مذهبی.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۰ تير ۱۳۹۳
مرگ بر ال سعود صهیونیست ومزدوران انها
آخرین اخبار